Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/78368
Використовуйте наступні посилання для розповсюдження матеріалу в соціальних мережах:
Tweet
Рекомендувати цей матеріал
Назва | Етапи роботи над монологічним мовленням |
Інші назви |
The Stages of Monologue Speech Learning |
Автори |
Кобзарь, А.В.
|
ORCID | |
Ключові слова |
монологічне мовлення монологическая речь monologue speech монолог монолог monologue мовні здібності языковые способности linguistic abilities методичні прийоми методические приемы teaching methods |
Вид документа | Бакалаврська робота |
Спеціальність | 035 - Філологія |
Дати випуску | 2020 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/78368 |
Видавець | Сумський державний університет |
Ліцензія | Copyright не зазначено |
Бібліографічний опис | Кобзарь, А.В. Етапи роботи над монологічним мовленням : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавр; спец.: 035 - філологія / А.В. Кобзарь; наук. керівник О.Л. Овсянко. – Суми: СумДУ, 2020. – 26 с. |
Короткий огляд (реферат) |
Мета роботи полягає у дослідженні етапів монологічного мовлення та розробці практичних прийомів під час роботи над ним у процесі вивчення іноземної мови.
Теоретичне значення роботи: загальні положення роботи є внеском у методику викладання іноземних мов.
Завдання роботи: охарактеризувати поняття монологічного мовлення; окреслити головні характеристики монологу; проаналізувати етапи роботи над монологічним мовленням; систематизувати вправи для вивчення монологічного мовлення.
Методи дослідження: порівняльний, описовий, метод узагальнення. Цель работы состоит в исследовании этапов монологической речи и разработке практических приемов во время работы над ней во время изучения иностранного языка. Теоретическое значение работы: общие положения расширяют научную базу методики преподавания иностранного языка. Задачи работы: охарактеризовать понятие монологической речи; выделить главные характеристики монолога; проанализировать этапы работы над монологической речью; систематизировать упражнения для обучения монологической речи. Методы исследования: сравнительный, описательный, метод обобщения. The research paper is devoted to the study of the stages of monologue speech and the development of practical techniques while working on a monologue speech at foreign language classes. The theoretical significance of the research: the findings may find practical application in the relevant studies. The objectives of the present research are as follows: to characterize the concept of monologue speech; to outline the main characteristics of the monologue; to analyze the stages of work on a monologue speech; to identify the exercises for teaching monologue speech. Research methods: comparative, descriptive, generalization method. |
Розташовується у зібраннях: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views

1

185324

94644

175

47322

1

213811430

1

468852619

1

1

46367923

937705235

1317119739

203631000
Downloads

1

1

1

1

2598860

9001650

1

-194201419

1

1

-1877335553

-1877335557

1

1

185322

734497609

4714789

468852621
Files
Файл | Розмір | Формат | Downloads |
---|---|---|---|
Kobzar_Bachelous_paper.pdf | 529.21 kB | Adobe PDF | 1565945627 |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.