Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79280
Використовуйте наступні посилання для розповсюдження матеріалу в соціальних мережах: Рекомендувати цей матеріал
Назва Маркетингова стратегія просування дитячого центру
Автори Коба, Д.Р.
ORCID
Ключові слова таємний маркетинг
тайный маркетинг
secret marketing
просування
продвижение
promotion
соціальні мережі
социальные сети
social networks
ефективність
эффективность
efficiency
стратегія
стратегия
strategy
авторське право
авторское право
copyright
Вид документа Бакалаврська робота
Спеціальність 075 - Маркетинг
Дати випуску 2020
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79280
Видавець Сумський державний університет
Ліцензія Copyright не зазначено
Бібліографічний опис Коба, Д.Р. Маркетингова стратегія просування дитячого центру [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 075 - маркетинг / Д.Р. Коба; наук. керівник Т.В. Пімоненко. - Суми: СумДУ, 2020. - 30 с.
Короткий огляд (реферат) Актуальність теми роботи полягає у дослідженні сучасних проблем дитячої освіти необхідності систематизації маркетингових процесів, пов’язаних з діяльністю підприємств з надання освітніх послуг. Метою бакалаврського дослідження є розроблення стратегії просування дитячого центру та ключових моментів, на які слід звертати увагу для більш ефективного привернення клієнтів. Завдання роботи: дослідити теоретичні аспекти управління прибутком торговельного під¬приємства; проаналізувати сучасний стан щодо рентабельності ведення освітнього бізнесу та оцінити основні ризики, пов’язані з даною діяльністю; розробити концепцію і моделі механізму для ефективного ведення діяльності майбутнього підприємства «Матриця креативу»; сформувати рекомендації щодо впровадження розроб¬лених концепції та моделей для центру «Матриця креативу». Об’єктом дослідження є бізнес-план для дитячого центру «Матриця креативу». Предметом дослідження є теоретичні й методичні засади стратегічного управління бізнесу у сфері дитячої освіти. Методи дослідження – аналіз і синтез, статистичний аналіз, методи економіко-математичного моделювання, SWOT-аналіз. Наукова новизна дослідження: розроблено стратегію і моделі механізму управління підприємництвом у сфері освітнього бізнесу, що на відміну від існуючих враховують кризові умови господарювання та ризики введення карантинного режиму. Практична значущість дослідження полягає у формуванні рекомендацій щодо впровадження стратегії ефективного планування освітньої діяльності для центру «Матриця креативу».
Розташовується у зібраннях: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ)

Views

China China
-1700969927
Germany Germany
3700806
Greece Greece
1
Indonesia Indonesia
1
Ireland Ireland
-2074196231
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Poland Poland
175
Romania Romania
184869
United Kingdom United Kingdom
57506646
United States United States
1432201576
Unknown Country Unknown Country
-1069432581
Україна Україна
2103333316

Downloads

Belgium Belgium
146477432
Canada Canada
1
China China
1
France France
1
Germany Germany
1432201576
Hungary Hungary
1
Italy Italy
89938101
Lithuania Lithuania
89938101
Netherlands Netherlands
89938097
Poland Poland
-245627770
Portugal Portugal
1
Romania Romania
761069837
Russia Russia
-245627774
Singapore Singapore
1
Spain Spain
-1700969928
Sweden Sweden
1
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
2103333320
Unknown Country Unknown Country
-1069432582
Україна Україна
2103333318

Files

Файл Розмір Формат Downloads
Koba_bachelor.pdf 645 kB Adobe PDF -740395560

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.