Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79397
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Управління збутовою діяльністю підприємства (на прикладі ТОВ "Вінницька птахофабрика")
Authors Ільїна, К.О.
ORCID
Keywords збутова діяльність
сбытовая деятельность
sales activities
підприємство
предприятие
enterprise
управління
управления
management
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79397
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Ільїна, К.О. Управління збутовою діяльністю підприємства (на прикладі ТОВ "Вінницька птахофабрика") [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 6.030601 - менеджмент / К.О. Ільїна; наук. керівник К.Ю. Зубко. - Суми: СумДУ, 2020. - 39 с.
Abstract У роботі розглянуті теоретичні аспекти управління збутовою діяльністю. Описані завдання, які ставляться перед підприємством при розробці збутової стратегії. Виділено основні завдання збутової діяльності, функції та інструменти. Проаналізовано процес управління збутової діяльності на підприємстві, описаний кожен етап, а також які завдання повинні бути виконані у результаті оцінки. Надано рекомендовані заходи щодо вдосконалення збутової діяльності на підприємстві. Дана оцінка економічної ефективності запропонованих заходів.
В работе рассмотрены теоретические аспекты управления сбытовой деятельностью. Описанные задачи, которые ставятся перед предприятием при разработке сбытовой стратегии. Выделены основные задачи сбытовой деятельности, функции и инструменты. Проанализирован процесс управления сбытовой деятельности на предприятии, описан каждый этап, а также задачи должны быть выполнены в результате оценки. Предоставлено рекомендованные меры по совершенствованию сбытовой деятельности на предприятии. Данная оценка экономической эффективности предложенных мероприятий.
The theoretical aspects of sales management are considered in the work. Describes the tasks facing the company in developing a sales strategy. The main tasks of sales activities, functions and tools are highlighted. The process of sales management at the enterprise is analyzed, each stage is described, as well as what tasks should be performed as a result of the assessment. The recommended measures to improve sales activities at the enterprise are provided. An assessment of the economic efficiency of the proposed measures is given.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (КІ)

Views

China China
1
France France
1
Germany Germany
1
Greece Greece
1
Ireland Ireland
877462
Japan Japan
1244
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
681628690
United Kingdom United Kingdom
24450900
United States United States
930558061
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Australia Australia
184539
Austria Austria
24450895
Belgium Belgium
1637516393
Bulgaria Bulgaria
1
Canada Canada
432699344
Czechia Czechia
432699374
Finland Finland
3631474
France France
1637516373
Georgia Georgia
1
Germany Germany
1637516535
Greece Greece
4549345
Hungary Hungary
3631508
Iran Iran
1
Ireland Ireland
930558056
Italy Italy
3631501
Japan Japan
1265
Kazakhstan Kazakhstan
930558055
Latvia Latvia
1
Lithuania Lithuania
63244
Moldova Moldova
1
Netherlands Netherlands
1637516533
Oman Oman
1
Poland Poland
681628697
Romania Romania
4549376
Russia Russia
930558045
Slovakia Slovakia
930558058
South Africa South Africa
571436
Spain Spain
1
Turkey Turkey
1637516530
Ukraine Ukraine
1637516552
United Kingdom United Kingdom
930558042
United States United States
1637516529
Unknown Country Unknown Country
3631490

Files

File Size Format Downloads
Ilina_sales activities.pdf 1,94 MB Adobe PDF 531460012

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.