Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79706
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title SEO-технології ефективного просування соціокультурного продукту в онлайновихсервісах
Authors Гончар, Ю.В.
ORCID
Keywords SEO-технології
SEO-технологии
SEO technologies
соціокультурний продукт
социокультурный продукт
sociocultural product
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79706
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Гончар, Ю.В. SEO-технології ефективного просування соціокультурного продукту в онлайнових сервісах [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 028 - менеджмент соціокультурної діяльності / Ю.В. Гончар; наук. керівник А.Є. Лебідь. - Суми: СумДУ, 2020. - 57 с.
Abstract Актуальність обраної теми зумовлена тим, що значна частина цільової групи менеджера соціокультурної діяльності щоденно користується інтернетом і тому виникає необхідність в якісному просуванні соціокультурного продукту в онлайнових сервісах. Виникає потреба в знаннях, рекомендаціях, які б враховували особливості певного продукту соціокультурної сфери, навички стратегічного мислення та знання особливостей seo-технологій. За останні роки ми бачимо таку особливість онлайнових сервісів, як функцію швидкого розповсюдження будь-якої інформації, особливо в соціальних мережах
Актуальность выбранной темы обусловлена ​​тем, что значительная часть целевой группы менеджера социокультурной деятельности ежедневно пользуется интернетом и поэтому возникает необходимость в качественном продвижении социокультурного продукта в онлайновых сервисах. Возникает потребность в знаниях, рекомендациях, которые бы учитывали особенности определенного продукта социокультурной сферы, навыки стратегического мышления и знания особенностей seo-технологий. За последние годы мы видим такую ​​особенность онлайновых сервисов, как функцию быстрого распространения любой информации, особенно в социальных сетях
The relevance of the chosen topic is due to the fact that a significant part of the target group of the manager of socio-cultural activities uses the Internet on a daily basis, and therefore there is a need for high-quality promotion of a socio-cultural product in online services. There is a need for knowledge, recommendations that would take into account the characteristics of a certain product of the socio-cultural sphere, strategic thinking skills and knowledge of the features of seo technologies. In recent years, we have seen such a feature of online services as the function of quickly spreading any information, especially on social networks.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

Austria Austria
290420
China China
1
Côte d’Ivoire Côte d’Ivoire
1
Germany Germany
54411524
Greece Greece
1
Ireland Ireland
1545049598
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
488006471
Poland Poland
2480
Romania Romania
56291
Russia Russia
109892
Singapore Singapore
1
Sweden Sweden
6084
Ukraine Ukraine
-1118944382
United Kingdom United Kingdom
639542002
United States United States
611564006
Unknown Country Unknown Country
611564002
Vietnam Vietnam
15785

Downloads

Argentina Argentina
1
Austria Austria
1
Canada Canada
1
Czechia Czechia
1
Egypt Egypt
1
Finland Finland
28183207
France France
8732543
Germany Germany
161009
India India
1
Ireland Ireland
75816704
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
162106
Netherlands Netherlands
488006472
Norway Norway
1
Poland Poland
6083
Romania Romania
1
Russia Russia
145339
Spain Spain
1
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
-1118944381
United Kingdom United Kingdom
3228278
United States United States
1445514529
Vietnam Vietnam
1

Files

File Size Format Downloads
Goncha_dyp_rob.pdf 750,4 kB Adobe PDF 931011901

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.