Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79706
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title SEO-технології ефективного просування соціокультурного продукту в онлайновихсервісах
Authors Гончар, Ю.В.
Keywords SEO-технології
SEO-технологии
SEO technologies
соціокультурний продукт
социокультурный продукт
sociocultural product
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79706
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Гончар, Ю.В. SEO-технології ефективного просування соціокультурного продукту в онлайнових сервісах [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 028 - менеджмент соціокультурної діяльності / Ю.В. Гончар; наук. керівник А.Є. Лебідь. - Суми: СумДУ, 2020. - 57 с.
Abstract Актуальність обраної теми зумовлена тим, що значна частина цільової групи менеджера соціокультурної діяльності щоденно користується інтернетом і тому виникає необхідність в якісному просуванні соціокультурного продукту в онлайнових сервісах. Виникає потреба в знаннях, рекомендаціях, які б враховували особливості певного продукту соціокультурної сфери, навички стратегічного мислення та знання особливостей seo-технологій. За останні роки ми бачимо таку особливість онлайнових сервісів, як функцію швидкого розповсюдження будь-якої інформації, особливо в соціальних мережах
Актуальность выбранной темы обусловлена ​​тем, что значительная часть целевой группы менеджера социокультурной деятельности ежедневно пользуется интернетом и поэтому возникает необходимость в качественном продвижении социокультурного продукта в онлайновых сервисах. Возникает потребность в знаниях, рекомендациях, которые бы учитывали особенности определенного продукта социокультурной сферы, навыки стратегического мышления и знания особенностей seo-технологий. За последние годы мы видим такую ​​особенность онлайновых сервисов, как функцию быстрого распространения любой информации, особенно в социальных сетях
The relevance of the chosen topic is due to the fact that a significant part of the target group of the manager of socio-cultural activities uses the Internet on a daily basis, and therefore there is a need for high-quality promotion of a socio-cultural product in online services. There is a need for knowledge, recommendations that would take into account the characteristics of a certain product of the socio-cultural sphere, strategic thinking skills and knowledge of the features of seo technologies. In recent years, we have seen such a feature of online services as the function of quickly spreading any information, especially on social networks.
Appears in Collections: Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

Ukraine Ukraine
108
United States United States
1

Downloads

Ukraine Ukraine
110

Files

File Size Format Downloads
Goncha_dyp_rob.pdf 750,4 kB Adobe PDF 110

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.