Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79730
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Тривожні та агресивні стани у студентів з різними соціально-демографічними характеристиками
Authors Фрейдліна, Д.А.
ORCID
Keywords тривожність
тревожность
anxiety
агресія
агрессия
aggression
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79730
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Фрейдліна, Д.А. Тривожні та агресивні стани у студентів з різними соціально-демографічними характеристиками [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 053 - психологія / Д.А. Фрейдліна; наук. керівник Т.В. Іванова. - Суми: СумДУ, 2020. - 67 с.
Abstract На сьогоднішній день людство переживає багато стресів у своєму житті. Кожна особа по-різному реагує на незвичну для неї ситуацію. Більш спокійні та зрілі особи підлаштовуються та впевнено адаптуються у нових для себе обставинах. Особи, які ще не досягли психологічної зрілості та гнучкості, почуваються невпевнено та не можуть з легкістю підлаштовуватися під незвичне становище. Тому першою реакцією може бути тривога або агресія. Так трапляється, коли особи, які завершують навчання у ЗВО повинні стати самостійними, мають розраховувати на себе та свої особистісні якості, бо тепер вони мають бути «дорослими». Або, коли випускники шкіл вступають в новий для себе період життя – студентство. Особливу роль грає місце проживання майбутнього студента. Міські жителі звикли до стресів великого міста, мають кращі географічні знання, почувають себе більш впевнено, бо знаходяться у себе вдома.
На сегодняшний день человечество переживает много стрессов в своей жизни. Каждый человек по-разному реагирует на необычную для нее ситуацию. Более спокойные и зрелые лица подстраиваются и уверенно адаптируются в новых для себя обстоятельствах. Лица, которые еще не достигли психологической зрелости и гибкости, чувствуют себя неуверенно и не могут с легкостью подстраиваться под необычное положение. Поэтому первой реакцией может быть тревога или агрессия. Так случается, когда лица, завершают обучение в ЗВО должны стать самостоятельными, должны рассчитывать на себя и свои личностные качества, потому что теперь они должны быть «взрослыми». Или, когда выпускники школ поступают в новый для себя период жизни - студенчество.
Today, humanity is experiencing a lot of stress in its life. Each person reacts differently to an unusual situation for her. Calmer and more mature faces adjust and confidently adapt to new circumstances. Individuals who have not yet reached psychological maturity and flexibility feel insecure and cannot easily adjust to an unusual position. Therefore, the first reaction may be anxiety or aggression. This happens when people who complete their studies at the WVO must become independent, must rely on themselves and their personal qualities, because now they must be "adults."
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

Canada Canada
1
China China
45807947
Germany Germany
184014
Greece Greece
1643
Ireland Ireland
63101
Lithuania Lithuania
1
Peru Peru
6933756
Singapore Singapore
510339182
Ukraine Ukraine
-1598302313
United Kingdom United Kingdom
-1598302314
United States United States
1858671672
Unknown Country Unknown Country
-1598302309

Downloads

Belgium Belgium
273754209
China China
1
Denmark Denmark
24572
Estonia Estonia
1
Finland Finland
43845
France France
182685059
Germany Germany
-1598302316
Greece Greece
3268
Ireland Ireland
-1598302315
Israel Israel
12283
Italy Italy
12283
Lithuania Lithuania
3259
Moldova Moldova
1644
Netherlands Netherlands
182685046
Norway Norway
1
Poland Poland
113940
Romania Romania
510339182
Russia Russia
12282
Serbia Serbia
182685048
Spain Spain
1
Ukraine Ukraine
1922061678
United Kingdom United Kingdom
184031
United States United States
1858671671
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Frejdlina_PL.pdf 734,62 kB Adobe PDF 1916688674

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.