Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79738
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Психічна саморегуляція як чинник успішності навчальної діяльності студентів закладів вищої освіти |
Authors |
Пересадько, О.Б.
|
ORCID | |
Keywords |
саморегуляція саморегуляция self-regulation тренінг тренинг training |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79738 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Пересадько, О.Б. Психічна саморегуляція як чинник успішності навчальної діяльності студентів закладів вищої освіти [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 053 - психологія / О.Б. Пересадько; наук. керівник Г.Є. Улунова. - Суми: СумДУ, 2020. - 61 с. |
Abstract |
Актуальність теми дослідження обумовлена тим, що саморегуляція є неодмінною ознакою існування людини у соціумі. Однак її ефективне становлення залежить від різних зовнішніх та внутрішніх чинників. Особливо гостро проблема із саморегуляцією стоїть серед молоді, студентів. Проблеми зі саморегуляцією у студентів, можуть виникати з багатьох причин. Через те, що багато студентів не вміють володіти власною регуляцією психічних процесів і поведінки, багато студентів виявляються соціально дезадаптованими, не вміють пристосовуватись до нових умов у процесі навчання, через що трапляються психічні та емоційні зриви. У сучасному навчальному процесі студенти потребують створення таких умов для своєї навчальної діяльності, які б сприяли комфортному навчанню кожного студента. Актуальность темы исследования обусловлена тем, что саморегуляция является непременным признаком существования человека в социуме. Однако ее эффективное становление зависит от различных внешних и внутренних факторов. Особенно остро проблема с саморегуляцией стоит среди молодежи, студентов. Проблемы со саморегуляцией студентов, могут возникать по многим причинам. Так что многие студенты не умеют владеть собственной регуляцией психических процессов и поведения, многие студенты оказываются социально дезадаптированных, не умеют приспосабливаться к новым условиям в процессе обучения, из-за чего случаются психические и эмоциональные срывы. The theoretical significance of the study was to expand the understanding of mental self-regulation as a factor of success in teaching students of higher education, clarify the features of mental self-regulation in students of higher education, development of programs for mental self-regulation as a factor in academic success. The practical significance of the study lies in the ability to use the results in the work of the psychological service of higher education institutions in order to purposefully develop the mental self-regulation of the subjects of the educational process. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views
China
-2117679865
Czechia
1
France
1543487477
Germany
1
Greece
540
Ireland
1472612671
Lithuania
1
Netherlands
-1350031989
Romania
1
Russia
406138125
Serbia
1
Singapore
1
Ukraine
-2117679864
United Kingdom
81065029
United States
1129176231
Unknown Country
1594903318
Downloads
China
1
Czechia
14216602
Finland
14216621
France
1682526
Germany
14216637
Lithuania
1
Poland
10039
Romania
1
Russia
1
Ukraine
-639433575
United Kingdom
1
United States
641991680
Unknown Country
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Peresadko_PL.pdf | 604,9 kB | Adobe PDF | 46900536 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.