Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79738
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Психічна саморегуляція як чинник успішності навчальної діяльності студентів закладів вищої освіти
Authors Пересадько, О.Б.
ORCID
Keywords саморегуляція
саморегуляция
self-regulation
тренінг
тренинг
training
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79738
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Пересадько, О.Б. Психічна саморегуляція як чинник успішності навчальної діяльності студентів закладів вищої освіти [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 053 - психологія / О.Б. Пересадько; наук. керівник Г.Є. Улунова. - Суми: СумДУ, 2020. - 61 с.
Abstract Актуальність теми дослідження обумовлена тим, що саморегуляція є неодмінною ознакою існування людини у соціумі. Однак її ефективне становлення залежить від різних зовнішніх та внутрішніх чинників. Особливо гостро проблема із саморегуляцією стоїть серед молоді, студентів. Проблеми зі саморегуляцією у студентів, можуть виникати з багатьох причин. Через те, що багато студентів не вміють володіти власною регуляцією психічних процесів і поведінки, багато студентів виявляються соціально дезадаптованими, не вміють пристосовуватись до нових умов у процесі навчання, через що трапляються психічні та емоційні зриви. У сучасному навчальному процесі студенти потребують створення таких умов для своєї навчальної діяльності, які б сприяли комфортному навчанню кожного студента.
Актуальность темы исследования обусловлена ​​тем, что саморегуляция является непременным признаком существования человека в социуме. Однако ее эффективное становление зависит от различных внешних и внутренних факторов. Особенно остро проблема с саморегуляцией стоит среди молодежи, студентов. Проблемы со саморегуляцией студентов, могут возникать по многим причинам. Так что многие студенты не умеют владеть собственной регуляцией психических процессов и поведения, многие студенты оказываются социально дезадаптированных, не умеют приспосабливаться к новым условиям в процессе обучения, из-за чего случаются психические и эмоциональные срывы.
The theoretical significance of the study was to expand the understanding of mental self-regulation as a factor of success in teaching students of higher education, clarify the features of mental self-regulation in students of higher education, development of programs for mental self-regulation as a factor in academic success. The practical significance of the study lies in the ability to use the results in the work of the psychological service of higher education institutions in order to purposefully develop the mental self-regulation of the subjects of the educational process.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

China China
-2117679865
Czechia Czechia
1
France France
1543487477
Germany Germany
1
Greece Greece
540
Ireland Ireland
1472612671
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
-1350031989
Romania Romania
1
Russia Russia
406138125
Serbia Serbia
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
-2117679864
United Kingdom United Kingdom
81065029
United States United States
1129176231
Unknown Country Unknown Country
1594903318

Downloads

China China
1
Czechia Czechia
14216602
Finland Finland
14216621
France France
1682526
Germany Germany
14216637
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
10039
Romania Romania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
-639433575
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
641991680
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Peresadko_PL.pdf 604,9 kB Adobe PDF 46900536

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.