Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/80304
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Digitalisierung im Fremdsprachenunterricht
Authors Yermolenko, Svitlana Vasylivna  
Shcherbonos, Y.A.
Keywords дигіталізація
дигитализация
digitalization
викладання мови
преподавание языков
language teaching
цифрові інструменти
цифровые инструменты
digital tools
використання медіа
использование медиа
media use
викладання онлайн
преподавание онлайн
online phase
медіа компетентність,
медиакомпетентность
media competence
мотивація
мотивация
motivation
Type Article
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/80304
Publisher www.seanewdim.com
License Copyright not evaluated
Citation Ermolenko, S.W. Digitalisierung im Fremdsprachenunterricht [Текст] / S.W. Ermolenko, Y.A. Shcherbonos // Humanities and social sciences. - 2020. - Т. VIII(38), № 230. - С. 16-18. - DOI:org/10.31174/SEND-HS2020-230VIII38.
Abstract Ця стаття стосується дигіталізації навчання іноземної мови з використанням різних інструментів та платформ. Дигіталізація відкриває нові можливості у багатьох сферах освіти. Програми, цифрові аудиторії, чати та Інтернет-ресурси стали реальністю в наші дні. Метою цього короткого дослідження буде невелика спроба представити найпоширеніші лінки та інструменти в галузі викладання та показати їх переваги для викладання іноземних мов. Завдяки цій роботі закладається камінь для більш детального вивчення.
Эта статья касается дигитализации обучения иностранному языку с использованием различных инструментов и платформ. Дигитализация открывает новые возможности во многих сферах образования. Программы, цифровые аудитории, чаты и Интернет-ресурсы стали реальностью в наши дни. Целью этого короткого исследования будет небольшая попытка представить наиболее распространенные ссылки и инструменты в области преподавания и показать их преимущества для преподавания иностранных языков. Благодаря этой работе закладывается камень для более детального изучения.
This article is about digitalization of foreign language teaching, using different tools and platforms. Digitalization opens up new opportunities in many areas of education. Apps, digital classrooms, chatting as well as internet risks have become a reality these days. The aim of the present short investigation would be a small attempt for us to present the most common links and tools in the field of teaching and to show their advantages for foreign language teaching. With the present work, a starting stone is laid for the more detailed study.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Algeria Algeria
1
Austria Austria
2028496
Croatia Croatia
1
Germany Germany
245208099
Greece Greece
2028504
Hungary Hungary
39783903
Lithuania Lithuania
1
Luxembourg Luxembourg
1
Netherlands Netherlands
1
Romania Romania
1
Russia Russia
1
Spain Spain
94997334
Sweden Sweden
1
Switzerland Switzerland
1
Turkey Turkey
391647
Ukraine Ukraine
463
United Kingdom United Kingdom
27061
United States United States
8924840
Vietnam Vietnam
2028502

Downloads

Austria Austria
391631
Azerbaijan Azerbaijan
1
Brazil Brazil
1
Canada Canada
1
Croatia Croatia
39783895
France France
39783896
Germany Germany
245208101
India India
1
Lithuania Lithuania
1
Luxembourg Luxembourg
1
Moldova Moldova
1
Morocco Morocco
1
Romania Romania
2028494
Russia Russia
3793
Spain Spain
948
Sweden Sweden
1
Switzerland Switzerland
1
Turkey Turkey
2028495
Ukraine Ukraine
391640
United Kingdom United Kingdom
245208102
United States United States
1
Vietnam Vietnam
1

Files

File Size Format Downloads
Ermolenko_digitalisierung.pdf 213,06 kB Adobe PDF 574829007
cover.jpg 1,19 MB JPEG 574829007

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.