Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/80304
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Digitalisierung im Fremdsprachenunterricht |
Authors |
Yermolenko, Svitlana Vasylivna
![]() Shcherbonos, Y.A. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-1774-3703 |
Keywords |
дигіталізація дигитализация digitalization викладання мови преподавание языков language teaching цифрові інструменти цифровые инструменты digital tools використання медіа использование медиа media use викладання онлайн преподавание онлайн online phase медіа компетентність, медиакомпетентность media competence мотивація мотивация motivation |
Type | Article |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/80304 |
Publisher | www.seanewdim.com |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Ermolenko, S.W. Digitalisierung im Fremdsprachenunterricht [Текст] / S.W. Ermolenko, Y.A. Shcherbonos // Humanities and social sciences. - 2020. - Т. VIII(38), № 230. - С. 16-18. - DOI:org/10.31174/SEND-HS2020-230VIII38. |
Abstract |
Ця стаття стосується дигіталізації навчання іноземної мови з використанням різних інструментів та платформ. Дигіталізація відкриває нові можливості у багатьох сферах освіти. Програми, цифрові аудиторії, чати та Інтернет-ресурси стали реальністю в наші дні. Метою цього короткого дослідження буде невелика спроба представити найпоширеніші лінки та інструменти в галузі викладання та показати їх переваги для викладання іноземних мов. Завдяки цій роботі закладається камінь для більш детального вивчення. Эта статья касается дигитализации обучения иностранному языку с использованием различных инструментов и платформ. Дигитализация открывает новые возможности во многих сферах образования. Программы, цифровые аудитории, чаты и Интернет-ресурсы стали реальностью в наши дни. Целью этого короткого исследования будет небольшая попытка представить наиболее распространенные ссылки и инструменты в области преподавания и показать их преимущества для преподавания иностранных языков. Благодаря этой работе закладывается камень для более детального изучения. This article is about digitalization of foreign language teaching, using different tools and platforms. Digitalization opens up new opportunities in many areas of education. Apps, digital classrooms, chatting as well as internet risks have become a reality these days. The aim of the present short investigation would be a small attempt for us to present the most common links and tools in the field of teaching and to show their advantages for foreign language teaching. With the present work, a starting stone is laid for the more detailed study. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views

1

1

-1673391597

-350736383

1

1

1

1

-648958544

-648958551

1402225579

1

190143

1

1

1

135404

1

1

196800

1

485810168

1

94997334

1

73775

70886

1212647331

188603

-352512162

-475992695

2028502
Downloads

-1673391595

1

1

1

1

39783895

1

1

1212647330

1595121960

1

-648958543

-1921120227

1

1

1

1

1

146086

1

1

2028494

3793

948

118195

1615780424

1595121961

-1921120230

245208109

-1673391596

1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Ermolenko_digitalisierung.pdf | 213.06 kB | Adobe PDF | -1532020981 |
cover.jpg | 1.19 MB | JPEG | -1532020981 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.