Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/81692
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Бізнес-рішення в екосистемі компанії: інформаційні стратегії економічної конкуренції |
Authors |
Рибалка, І.М.
|
ORCID | |
Keywords |
економіка экономика economy бізнес-одиниця бизнес-единица business unit інформація информация information |
Type | Masters thesis |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/81692 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Рибалка І. М. Бізнес-рішення в екосистемі компанії: інформаційні стратегії економічної конкуренції : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 051 - економіка / наук. кер. В. В. Сабадаш. Суми : СумДУ, 2020. 48 с. |
Abstract |
У 1-му розділі роботи "Ризики й невизначеність бізнес-середовища: фактори й особливості прояву" проведено аналіз ключовихфакторів невизначеності й ризику глобального бізнес-середовища в умовах економічної рецесії, а саме: означено нові виклики, їх характер і особливості прояву/впливу на бізнес-одиниці; визначено вплив невизначеності й ризиків; виявлено характер взаємодії економічних бізнес-одиниць (компаній) у конкурентному "падаючому" ринковому середовищі за таких умов (рецесії, пандемії, згортання ділової активності).
У 2-му розділі роботи "Інформація, як ключовий ресурс глобального бізнес-середовища" наведено результати досліджень проблемсучасного інформаційного бізнес-середовища – таких елементів, як "пост-правда", "феномен Кассандри", "фейкова інформація", "інсайдерська інформація", "інформаційний шум" тощо. Означено вплив різних видів/типів інформації на прийняття компаніями бізнес-рішень і розроблення стратегій конкуренції; також наведено критерії оцінювання "цінності/корисності" інформації, як ресурсу.
У 3-му розділі "Дослідження ризику, невизначеності й інформаційного ресурсу у контексті прийняття бізнес-рішень" проведено оцінювання і надано хараткристики показників/критеріїв якості інформації, яка залучається бізнес-одиницями до процесіврозроблення, обгрунтування, прийняття й реалізації бізнес-рішень. Подано опис сучасних тактик і стратегій компаній в умовах "інформаційних протистоянь/війн" для конкурентної боротьби на ринках. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ) |
Views
![Argentina](/flags/ar.gif)
1
![China](/flags/cn.gif)
1
![Greece](/flags/gr.gif)
1
![Iran](/flags/ir.gif)
1
![Ireland](/flags/ie.gif)
189
![Lithuania](/flags/lt.gif)
1
![Singapore](/flags/sg.gif)
1
![Ukraine](/flags/ua.gif)
8026
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
1814
![United States](/flags/us.gif)
41958
![Unknown Country](/flags/--.gif)
1
Downloads
![France](/flags/fr.gif)
31921
![Germany](/flags/de.gif)
1
![Hong Kong SAR China](/flags/hk.gif)
1
![Lithuania](/flags/lt.gif)
1
![Poland](/flags/pl.gif)
1
![Slovakia](/flags/sk.gif)
1
![Ukraine](/flags/ua.gif)
51996
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
41959
![United States](/flags/us.gif)
51997
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Rybalka_mag_rob.pdf | 1,16 MB | Adobe PDF | 177878 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.