Search



Clear search fields
Showing results 1 to 10 of 13
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2022 The impact of COVID-19 on the marketing activities of medical institutions Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Koroshchenko, V.О. Article -678738486 580115206
2022 Вплив COVID-19 на сферу електронно-комунікаційних послуг Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Павленко, М.С. Conference Papers 248995 510763
2022 Торгівля фармацевтичною продукцією в Європейському регіоні: зміни тенденцій під впливом пандемії COVID-19 Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Kashcha, Mariia Oleksiivna Article -659155119 1471265348
2022 Influence of ICT on effectiveness of inventory control in the public sector on the way to healthy green development in conditions of uncertainty Offei, F.A.; Letunovska, Nataliia Yevhenivna Article 1915590382 -278437166
2022 Торгівля фармацевтичною продукцією в європейському регіоні: зміни тенденцій під впливом пандемії COVID-19 Kashcha, Mariia Oleksiivna; Letunovska, Nataliia Yevhenivna Article 46860 53778
2022 Evaluation of the quality of website about health using marketing scoring Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Alfawaz, K. Article 863097676 817754928
2022 Basic determinants of effective health institutions management as an element of social and medical provision in a region Kobushko, Yana Volodymyrivna; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Khrystii, V. Article 4859867 8314292
2022 Innovative marketing tools for prevention threats in the health sector Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Zakharchenko, V. Conference Papers 1237 1312
2022 Marketing innovations in the activities of medical institutions under the influence of COVID-19 Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Koroshchenko, V.O. Conference Papers 3530 7219
2022 Торгівля фармацевтичною продукцією в європейському регіоні: зміни тенденцій під впливом пандемії COVID-19 Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Kashcha, Mariia Oleksiivna Article 46531 58558