Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/83993
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Аркушеві рекламні видання у системі масової комунікацї
Other Titles Paper advertising editions in the system of mass communication
Authors Губар, І.І.
ORCID
Keywords аркушеві рекламні видання
листовые рекламные издания
sheet advertising publications
перцепція
восприятие
perception
апперцепція
апперцепция
apperception
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2021
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/83993
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Губар, І.І. Аркушеві рекламні видання у системі масової комунікацї [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного рівня бакалавра; спец.: 061 – журналістика / І.І. Губар; наук. кер. О.Г. Ткаченко. – Суми: СумДУ, 2021. – 43 с.
Abstract У дослідженні розглядаються аркушеві рекламні видання та визначається апперцепційна база адресата. Як відомо, сприйняття людиною будь-чого (у нашому випадку аркушевих рекламних видань) залежить від багатьох психічних факторів, крім того, від досвіду, освіти, так би мовити, фонових знань. Ці категорії є компетенцією науки про соціальні комунікації та психологічної науки. Водночас аркушеві рекламні видання піддані мовностилістичному аналізу.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

Germany Germany
30583477
Greece Greece
1
Ireland Ireland
2917891
Lithuania Lithuania
202764
Netherlands Netherlands
297
Singapore Singapore
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
1535419068
United Kingdom United Kingdom
500571545
United States United States
-1568988006
Unknown Country Unknown Country
1535419067

Downloads

Finland Finland
15291736
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Romania Romania
1
Ukraine Ukraine
48682
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
-1568988007
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Hubar_bac_rob.pdf 962,6 kB Adobe PDF -1553647584

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.