Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/84415
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетингова стратегія банку
Authors Морозов, І.С.
ORCID
Keywords банк
bank
маркетингова стратегія
маркетинговая стратегия
marketing strategy
маркетингова політика
маркетинговая политика
marketing policy
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2021
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/84415
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Морозов І. С. Маркетингова стратегія банку : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 072 – фінанси, банківська справа та страхування / наук. кер. О. М. Пахненко. Суми : Сумський державний університет, 2021. 38 с.
Abstract У роботі досліджено сутність функції та принципи маркетингової стратегії банку, види маркетингових стратегій банківської установи, проаналізовано внутрішнє та зовнішнє середовище ПАТ «ОТП БАНК», оцінено маркетингову стратегію банку та надано рекомендації щодо удосконалення маркетингової стратегії ПАТ «ОТП БАНК».
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
552
Germany Germany
1
Greece Greece
2120
Ireland Ireland
49782
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Saudi Arabia Saudi Arabia
1
Singapore Singapore
1
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
25189985
United Kingdom United Kingdom
1457075
United States United States
78589034
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Australia Australia
4236
Croatia Croatia
4248
France France
105288557
Germany Germany
1457071
Ireland Ireland
49784
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
51889509
Romania Romania
1
Russia Russia
78589033
Saudi Arabia Saudi Arabia
1
Slovakia Slovakia
1
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
105288560
United Kingdom United Kingdom
1343
United States United States
25189985

Files

File Size Format Downloads
Morozov_bac_rob.pdf 473,54 kB Adobe PDF 367762331

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.