Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/84620
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Психологічні особливості креативності у студентів з різним рівнем сприйнятливості до стресів
Authors Бердник, Ю.В.
ORCID
Keywords креативність
креативность
creativity
копінг-стратегії
копинг-стратегии
coping strategies
соціально-психологічний тренінг
социально-психологический тренинг
socio-psychological training
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2021
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/84620
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Бердник, Ю.В. Психологічні особливості креативності у студентів з різним рівнем сприйнятливості до стресів [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 053 - психологія / Ю.В. Бердник; наук. керівник Н.М. Теслик. - Суми: СумДУ, 2020. - 68 с.
Abstract Бакалаврська робота присвячена вивченню психологічних особливостей креативних здібностей у студентів з різною сприйнятливістю до стресів. Було визначено поняття "креативність", проаналізовано його основні характеристики та компоненти, сруктуру, параметри, розглянуто етапи креативного процесу, а також було виділено функції креативності. Виідлено основні чинники стресу у представників студентства, а також описані та обгрунтовані види стресів, які найчастіше є характерними для них. Підібрано діагностичний матеріал, який дозволив дослідити креативні здібності студентів в умовах стресу – сесії, та під час звичайного навчання. Здійснено дослідження, яке показало, що розвиток кративних здібностей є актуальним для студентів як у період сесії, так і під час звичайного навчання. Обгрунтовано використання соціально-психологічного тренінгу як ефективного методу для розвитку креативності у студентів з різною сприйнятливістю до стресів. Пояснено використання методів когнітивно-поведінкової та арт-терапії для розвитку креативності та зменшення рівня сприйнятливості до стресів у студентів. Розроблено програму розвитку креативності для студентів з різним рівнем сприйнятливості до стресів методами когнітивно-поведінкової та арт-терапії, здійснено її часткову апробацію на студентах першого курсу, описано етапи проведення та особливості онлайн-формату.
Бакалаврская работа посвящена изучению психологических особенностей креативных способностей у студентов с разной восприимчивостью к стрессам. Было определено понятие «креативность», проанализированы его основные характеристики и компоненты, Сруктура, параметры, рассмотрены этапы креативного процесса, а также было выделено функции креативности. Виидлено основные факторы стресса у представителей студенчества, а также описаны и обоснованы виды стрессов, которые зачастую являются характерными для них. Подобрано диагностический материал, который позволил исследовать креативные способности студентов в условиях стресса - сессии, во время обычного обучения.
The Bachelor's thesis is devoted to the study of psychological features of creative abilities in students with different susceptibility to stress. The purpose of the study was to define the concept of “creativity”, its main characteristics, components, structure, and parameters; to analyze the stages of the creative process and identify the functions of creativity. Moreover, not only students’ main factors of stress were defined, but also types of stress were described and justified, which are often characteristic of this research group. Previously selected diagnostic material allowed to investigate the creative abilities of students in conditions of stress such as studying session and during the normal process of learning. As a result of this, the conducted study showed that the development of creative abilities is relevant for students both during the session and during the regular study. The usage of socio-psychological training was justified as a highly effective method to research creativity development in students with different susceptibility to stress. Also, the use of methods of cognitive-behavioral and art therapy was explained in order to develop creativity and reduce the level of susceptibility to stress in students. Thus, with the help of cognitive-behavioral methods and art therapy the program of creativity development in students with different levels of susceptibility to stress was developed, carried out its partial approbation on first-year students and described the stages and features of the online format.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

China China
1
Greece Greece
314
Ireland Ireland
16776
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Singapore Singapore
-1738622134
Ukraine Ukraine
1946588892
United Kingdom United Kingdom
2400368
United States United States
1946588894
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Austria Austria
1
China China
89
Finland Finland
16770
France France
2400370
Germany Germany
129113
Ireland Ireland
1
Italy Italy
18107366
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Poland Poland
11077
Russia Russia
2400369
Singapore Singapore
1
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
1946588893
United Kingdom United Kingdom
376590
United States United States
1946588891

Files

File Size Format Downloads
Berdnik_bac_rob.pdf 541.29 kB Adobe PDF -378347762

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.