Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85240
Використовуйте наступні посилання для розповсюдження матеріалу в соціальних мережах: Рекомендувати цей матеріал
Назва Управління рекламною діяльністю підприємства та шляхи її вдосконалення
Автори Вавілов, О.С.
ORCID
Ключові слова рекламна кампанія
рекламная кампания
advertising campaign
маркетингове середовище
маркетинговая среда
marketing environment
ефективність
эффективность
efficiency
Вид документа Бакалаврська робота
Спеціальність 073 - Менеджмент
Дати випуску 2021
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85240
Видавець Конотопський інститут Сумського державного університету
Ліцензія Copyright не зазначено
Бібліографічний опис Вавілов, О.С. Управління рекламною діяльністю підприємства та шляхи її вдосконалення: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 073 - менеджмент / О.С. Вавілов; наук. кер. Д.О. Власенко. - Конотоп: КІСумДУ, 2021. - 84 с.
Короткий огляд (реферат) У роботі розглянуто сутність реклами, як засобу впливу на споживача; досліджено методи рекламної кампанії, оцінку та вибір засобів реклами. Визначено методи визначення ефективності рекламної кампанії, сформувано алгоритм розробки рекламного звернення та вибору рекламних засобів на підприємстві, оцінено ефективність рекламної кампанії.
У роботі розглянуто сутність реклами, як засобу впливу на споживача; исследовано методы рекламной кампании, рекламы и различных объявлений. Визначено метод определения эффективности рекламної кампанії, конкретвано алгоритм анализа рекламного звернення и вибору рекламных засобів на підприємстві, оцінено эфективність рекламної кампанії.
The robot has a lot of ads, I will pour it in on a happy person; methods of advertising campaigns, evaluation and selection of advertising campaigns have been achieved. The method of determining the effectiveness of the advertising campaign has been determined, the algorithm for developing the advertising campaign and the choice of advertising campaigns at the enterprise has been formulated, the effectiveness of the advertising campaign has been evaluated.
Розташовується у зібраннях: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (КІ)

Views

Bulgaria Bulgaria
138527
China China
1
Finland Finland
1
France France
-1735849609
Germany Germany
-1644038322
India India
1
Ireland Ireland
276030904
Israel Israel
1
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
25711572
Romania Romania
1
Singapore Singapore
1
Sweden Sweden
1
United Kingdom United Kingdom
369885591
United States United States
-633218746
Unknown Country Unknown Country
-312810270
Україна Україна
1305746394

Downloads

Albania Albania
1
Armenia Armenia
1
Australia Australia
554069
Austria Austria
1569919780
Belarus Belarus
-536590160
Belgium Belgium
1305746406
Bulgaria Bulgaria
823268109
Canada Canada
276030918
China China
219955294
Czechia Czechia
-66994188
Denmark Denmark
-1269966551
Estonia Estonia
-444749058
Finland Finland
9842403
France France
1305746400
Georgia Georgia
1
Germany Germany
-633218750
Gibraltar Gibraltar
-66994194
Hungary Hungary
1
Iceland Iceland
3815994
Iran Iran
1
Ireland Ireland
-2041337026
Israel Israel
1
Italy Italy
83160983
Japan Japan
102
Kazakhstan Kazakhstan
1
Lithuania Lithuania
1051599
Moldova Moldova
1
Netherlands Netherlands
-1644038326
Norway Norway
-66994166
Poland Poland
-1644038329
Romania Romania
-618537524
Russia Russia
1305746390
Singapore Singapore
-633218746
Slovakia Slovakia
-1269966564
Spain Spain
2096012801
Sweden Sweden
-1269966563
Switzerland Switzerland
1
Turkey Turkey
219955291
United Kingdom United Kingdom
1479003280
United States United States
-633218744
Unknown Country Unknown Country
-660776750
Vietnam Vietnam
1
Україна Україна
-633218747

Files

Файл Розмір Формат Downloads
Vavilov_bac_rob.pdf 897.27 kB Adobe PDF 860952739

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.