Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85240
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Управління рекламною діяльністю підприємства та шляхи її вдосконалення |
Authors |
Вавілов, О.С.
|
ORCID | |
Keywords |
рекламна кампанія рекламная кампания advertising campaign маркетингове середовище маркетинговая среда marketing environment ефективність эффективность efficiency |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2021 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85240 |
Publisher | Конотопський інститут Сумського державного університету |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Вавілов, О.С. Управління рекламною діяльністю підприємства та шляхи її вдосконалення: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 073 - менеджмент / О.С. Вавілов; наук. кер. Д.О. Власенко. - Конотоп: КІСумДУ, 2021. - 84 с. |
Abstract |
У роботі розглянуто сутність реклами, як засобу впливу на споживача; досліджено методи рекламної кампанії, оцінку та вибір засобів реклами. Визначено методи визначення ефективності рекламної кампанії, сформувано алгоритм розробки рекламного звернення та вибору рекламних засобів на підприємстві, оцінено ефективність рекламної кампанії. У роботі розглянуто сутність реклами, як засобу впливу на споживача; исследовано методы рекламной кампании, рекламы и различных объявлений. Визначено метод определения эффективности рекламної кампанії, конкретвано алгоритм анализа рекламного звернення и вибору рекламных засобів на підприємстві, оцінено эфективність рекламної кампанії. The robot has a lot of ads, I will pour it in on a happy person; methods of advertising campaigns, evaluation and selection of advertising campaigns have been achieved. The method of determining the effectiveness of the advertising campaign has been determined, the algorithm for developing the advertising campaign and the choice of advertising campaigns at the enterprise has been formulated, the effectiveness of the advertising campaign has been evaluated. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (КІ) |
Views
Bulgaria
138527
China
1
Finland
1
France
-1735849609
Germany
-2041337050
Ireland
276030904
Israel
1
Lithuania
1
Netherlands
25711572
Romania
1
Sweden
1
Ukraine
-1269966565
United Kingdom
369885591
United States
2096012797
Unknown Country
-536590208
Downloads
Albania
1
Armenia
1
Australia
554069
Austria
1569919780
Belarus
-536590160
Belgium
1
Bulgaria
823268109
Canada
276030918
China
219955294
Czechia
2096012800
Denmark
2096012721
Estonia
-444749058
Finland
9842403
France
276030917
Georgia
1
Germany
-1269966563
Gibraltar
1
Hungary
1
Iceland
3815994
Iran
1
Ireland
-2041337026
Italy
83160983
Japan
102
Kazakhstan
1
Lithuania
1051599
Moldova
1
Netherlands
276030896
Norway
1623452766
Poland
276030916
Romania
-618537524
Russia
-536590193
Singapore
554076
Slovakia
-1269966564
Spain
2096012801
Sweden
-1269966563
Switzerland
1
Turkey
219955291
Ukraine
-1269966567
United Kingdom
2096012725
United States
-1269966566
Unknown Country
369885601
Vietnam
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Vavilov_bac_rob.pdf | 897,27 kB | Adobe PDF | -409013308 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.