Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85240
Використовуйте наступні посилання для розповсюдження матеріалу в соціальних мережах:
Tweet
Рекомендувати цей матеріал
Назва | Управління рекламною діяльністю підприємства та шляхи її вдосконалення |
Автори |
Вавілов, О.С.
|
ORCID | |
Ключові слова |
рекламна кампанія рекламная кампания advertising campaign маркетингове середовище маркетинговая среда marketing environment ефективність эффективность efficiency |
Вид документа | Бакалаврська робота |
Спеціальність | 073 - Менеджмент |
Дати випуску | 2021 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85240 |
Видавець | Конотопський інститут Сумського державного університету |
Ліцензія | Copyright не зазначено |
Бібліографічний опис | Вавілов, О.С. Управління рекламною діяльністю підприємства та шляхи її вдосконалення: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 073 - менеджмент / О.С. Вавілов; наук. кер. Д.О. Власенко. - Конотоп: КІСумДУ, 2021. - 84 с. |
Короткий огляд (реферат) |
У роботі розглянуто сутність реклами, як засобу впливу на споживача; досліджено методи рекламної кампанії, оцінку та вибір засобів реклами. Визначено методи визначення ефективності рекламної кампанії, сформувано алгоритм розробки рекламного звернення та вибору рекламних засобів на підприємстві, оцінено ефективність рекламної кампанії. У роботі розглянуто сутність реклами, як засобу впливу на споживача; исследовано методы рекламной кампании, рекламы и различных объявлений. Визначено метод определения эффективности рекламної кампанії, конкретвано алгоритм анализа рекламного звернення и вибору рекламных засобів на підприємстві, оцінено эфективність рекламної кампанії. The robot has a lot of ads, I will pour it in on a happy person; methods of advertising campaigns, evaluation and selection of advertising campaigns have been achieved. The method of determining the effectiveness of the advertising campaign has been determined, the algorithm for developing the advertising campaign and the choice of advertising campaigns at the enterprise has been formulated, the effectiveness of the advertising campaign has been evaluated. |
Розташовується у зібраннях: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (КІ) |
Views

138527

1

1

-1735849609

-1644038322

1

276030904

1

1

1

25711572

1

1

1

369885591

-633218746

-312810270

1305746394
Downloads

1

1

554069

1569919780

-536590160

1305746406

823268109

276030918

219955294

-66994188

-1269966551

-444749058

9842403

1305746400

1

-633218750

-66994194

1

3815994

1

-2041337026

1

83160983

102

1

1051599

1

-1644038326

-66994166

-1644038329

-618537524

1305746390

-633218746

-1269966564

2096012801

-1269966563

1

219955291

1479003280

-633218744

-660776750

1

-633218747
Files
Файл | Розмір | Формат | Downloads |
---|---|---|---|
Vavilov_bac_rob.pdf | 897.27 kB | Adobe PDF | 860952739 |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.