Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85254
Використовуйте наступні посилання для розповсюдження матеріалу в соціальних мережах:
Tweet
Рекомендувати цей матеріал
Назва | Аналіз перспектив впровадження чат-ботів в підприємництві |
Автори |
Богданець, В.О.
|
ORCID | |
Ключові слова |
чат-бот chatbot месенджер мессенджер messenger підприємництво предпринимательство entrepreneurship бізнес бизнес business |
Вид документа | Бакалаврська робота |
Спеціальність | 076 - Підприємництво, торгівля та біржова діяльність |
Дати випуску | 2021 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85254 |
Видавець | Сумський державний університет |
Ліцензія | Copyright не зазначено |
Бібліографічний опис | Богданець В. О. Аналіз перспектив впровадження чат-ботів в підприємництві : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 076 - підприємництво, торгівля та біржова діяльність / наук. кер. Л. Г. Мельник. Суми : Сумський державний університет, 2021. 44 с. |
Короткий огляд (реферат) |
Мета кваліфікаційної роботи – аналіз перспектив впровадження чат-ботів в підприємництві.
Основні завдання дослідження:
- проаналізувати теоретичні основи використання чат-ботів в підприємництві;
- проаналізувати вплив використання месенджерів на цифрову економіку;
- визначити значення використання чат-ботів в управлінні бізнес-системою.
Об’єкт дослідження – месенджери, чат-боти.
Методи дослідження – аналітичний, розрахунковий та статистичний методи.
У першому розділі роботи розкрито особливості організації взаємодії з клієнтом, проаналізовано історичні передумови розвитку чат-ботів, проаналізовано проблеми і перспективи розвитку чат-ботів.
У другому розділі роботи проаналізовано роль і вплив месенджерів на підприємництво, розкрито значення месенджерів як цифрового бізнес-інструменту.
У третьому розділі роботи визначено роль чат-ботів в системі управління бізнесом, проаналізовано ефективність використання чат-ботів в підприємництві. The purpose of the qualification work is to analyze the prospects for the introduction of chatbots in business. The main objectives of the study: - to analyze the theoretical foundations of the use of chatbots in business; - analyze the impact of the use of messengers on the digital economy; - determine the importance of using chatbots in business system management. The object of research - messengers, chatbots. Research methods - analytical, calculation and statistical methods. In the first section of the work the peculiarities of the organization of interaction with the client are revealed, the historical preconditions of the development of chatbots are analyzed, the problems and prospects of the development of chatbots are analyzed. The second section analyzes the role and impact of messengers on entrepreneurship, reveals the importance of messengers as a digital business tool. The third section of the work defines the role of chatbots in the business management system, analyzes the effectiveness of the use of chatbots in business. |
Розташовується у зібраннях: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views

448420163

1

2391033

36876

1

1

1

33507292

161

4712199

33507290

-1514555757

33507288
Downloads

1

2130254878

-931297882

18978

-1407035329

1

1460719625

1

1

72

1

265974

1460719625

1

1513547611

1

1460719626

266007

1

1

3883

1

13365

-1548005155

33507291

-2070638066

1460719625
Files
Файл | Розмір | Формат | Downloads |
---|---|---|---|
Bogdanets_bak_rob.pdf | 409.14 kB | Adobe PDF | -731187158 |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.