Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85748
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Факторна оцінка впливу соціальних мереж на економічну ефективність підприємницької діяльності
Authors Казак, А. С.
ORCID
Keywords бізнес
бизнес
business
бренди
бренды
brandy
соціальні мережі
социальные сети
social networks
стратегія
стратегия
strategy
ціноутворення
ценообразования
pricing
цифрова економіка
цифровая экономика
digital economy
ринок соціальних медіа
рынок социальных медиа
social media market
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2021
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85748
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Казак А. С. Факторна оцінка впливу соціальних мереж на економічну ефективність підприємницької діяльності : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 076 - підприємництво, торгівля та біржова діяльність / наук. кер. О. С. Гончаренко. Суми : Сумський державний університет, 2021. 37 с.
Abstract Метою роботи є аналіз соціальних мереж як інструменту використання бізнес-ідей, аналіз переваг та недоліків торгівлі в соціальних мережах та економічної ефективності загалом. Об’єктом цього дослідження є бізнес-процеси, пов’язані зі створенням сайтів для просування брендів у соціальних мережах. Предметом дослідження є економічні взаємовідносини, що виникають під час ведення бізнесу в соціальних мережах між суб’єктами господарювання. У цьому дослідженні використовуються такі методи дослідження: SWOT-аналіз, статистичні дані, діаграми, експертна оцінка, системна інтеграція. Перша частина показує природу таких явищ, як соціальні мережі, вплив суспільного життя, використання соціальних мереж в діловому середовищі та аналізує найпопулярніші соціальні мережі за допомогою бізнес-інструментів. У другій частині розглядаються найбільш ефективні методи просування товарів та послуг у соціальних мережах, переваги та недоліки присутності компанії в соціальних мережах. У третьому розділі наведені приклади іноземних компаній, які досягли комерційного успіху через соціальні мережі та досягли високого рівня прибутку. У цьому розділі також показано авторський алгоритм для реклами товарів у соціальних мережах та оцінки ефективності комерційних проектів за економічними та фінансовими показниками, на прикладі реального бізнесу.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Azerbaijan Azerbaijan
1
China China
1
Germany Germany
690836
Ireland Ireland
1381680
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Romania Romania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
22880867
United Kingdom United Kingdom
1381676
United States United States
143249600
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Azerbaijan Azerbaijan
1
Canada Canada
1
China China
1
Finland Finland
1
France France
116914535
Germany Germany
4130562
Ireland Ireland
1381681
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
116914532
Poland Poland
1381671
Romania Romania
1
Russia Russia
116
Serbia Serbia
1
Slovenia Slovenia
169584669
Switzerland Switzerland
1
Ukraine Ukraine
143249602
United Kingdom United Kingdom
127
United States United States
169584667

Files

File Size Format Downloads
Kazak_bak_rob.pdf 1,19 MB Adobe PDF 723142170

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.