Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85798
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Удосконалення систем управління маркетингової компанії
Authors Гладченко, М.А.
ORCID
Keywords система управління
система управления
management system
маркетинг
marketing
конкурентоспроможність
конкурентоспособность
competitiveness
Type Masters thesis
Date of Issue 2021
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85798
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Гладченко М. А. Удосконалення систем управління маркетингової компанії : робота на здобуття кваліфікаційного рівня магістра : спец. 073 - менеджмент / наук. кер. Ю. Т. Матвєєва. Суми : Сумський державний університет, 2021. 51 с.
Abstract У роботі досліджено теоретико-прикладні засади розвитку підприємства. Розглянуто сутність, завдання та сучасні моделі управління маркетинговою компанією. Визначено особливості та специфіку управління маркетинговою компанією. Охарактеризовано сучасну структуру та ефективність методів менеджменту. На базі використання основних положень системної методології розвитку у роботі проведено аналіз та оцінку потенціалу систем управління маркетингової компанії з метою забезпечення його розвитку. Проведена оцінка організації та управління маркетинговою діяльністю More&More та здійснено аналіз проблем систем управління сучасної маркетингової компанії. В результаті проведених досліджень визначено слабкі та сильні сторони, а також можливості і ймовірні загрози для компанії, що дозволить розробити рекомендації з удосконалення системи управління маркетингової компанії. Надані рекомендації з використання сучасних інтернет-технологій в маркетинговій діяльності підприємства, а також розроблена маркетингова програма розвитку підприємства, що дозволить маркетинговій компанії розширити власну клієнтську базу та залишатися висококонкурентною компанією.
В работе исследованы теоретико-прикладные основы развития предприятия. Рассмотрены сущность, задачи и современные модели управления маркетинговой компанией. Определены особенности и специфику управления маркетинговой компанией. Охарактеризованы современную структуру и эффективность методов менеджмента. На базе использования основных положений системной методологии развития в работе проведен анализ и оценку потенциала систем управления маркетинговой компании с целью обеспечения его развития. Проведена оценка организации и управления маркетинговой деятельностью More & More и осуществлен анализ проблем систем управления современной маркетинговой компании. В результате проведенных исследований определены слабые и сильные стороны, а также возможности и вероятные угрозы для компании, позволит разработать рекомендации по совершенствованию системы управления маркетинговой компании. Даны рекомендации по использованию современных интернет-технологий в маркетинговой деятельности предприятия, а также разработана маркетинговая программа развития предприятия, что позволит маркетинговой компании расширить собственную клиентскую базу и оставаться высококонкурентной компанией.
The theoretical and applied principles of enterprise development are investigated in the work. The essence, tasks and modern management models of a marketing company are considered. Peculiarities and specifics of marketing company management are determined. The modern structure and efficiency of management methods are characterized. Based on the use of the main provisions of the system methodology of development in the work, the analysis and assessment of the potential of the management systems of the marketing company in order to ensure its development. An assessment of the organization and management of marketing activities More & More and an analysis of the problems of management systems of a modern marketing company. The research identified weaknesses and strengths, as well as opportunities and potential threats to the company, which will develop recommendations for improving the management system of a marketing company. Recommendations for the use of modern Internet technologies in the marketing activities of the enterprise, as well as a marketing program for enterprise development, which will allow the marketing company to expand its customer base and remain a highly competitive company.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

China China
28102563
Finland Finland
1
Germany Germany
211284
Ireland Ireland
24834
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
11335475
United Kingdom United Kingdom
1653073
United States United States
56205053
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Czechia Czechia
1
Finland Finland
1
France France
1
Germany Germany
56205053
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Poland Poland
1653078
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
97532288
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
97532288
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Hladchenko_Masters thesis.pdf 599,49 kB Adobe PDF 252922715

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.