Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85873
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Управління продажами спиртних напоїв та стратегії їх розвитку
Authors Журавльова, А.О.
ORCID
Keywords SWOT-аналіз
SWOT-анализ
SWOT analysis
PEST-аналіз
PEST-анализ
PEST analysis
макросередовище
макросреда
macroenvironment
економічна криза
экономический кризис
economic crisis
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2021
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85873
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Журавльова А. О. Управління продажами спиртних напоїв та стратегії їх розвитку : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 051 - економіка / наук. кер. О. А. Лукаш. Суми : Сумський державний університет, 2021. 89 с.
Abstract Метою дослідження дипломного проекту є дослідження процесу управління продажів. Для досягнення поставленої мети автором визначено ряд завдань: 1. визначити теоретико-методологічні основи управління продажами, а саме:  дослідити поняття і сутність управління продажами;  визначити фактори, що впливають на управління продажами;  проаналізувати організаційне забезпечення управління продажами; 2. проаналізувати процес управління продажами на прикладі ПРАТ «Охтирський пивоварний завод», а саме:  навести організаційно-економічну характеристику діяльності ПрАТ «Охтирський пивоварний завод»;  проаналізувати організацію управління продажами на підприємстві;  дослідити внутрішнє середовище і базовий продукт ПрАТ «Охтирський пивоварний завод»;  провести аналіз збутової діяльності: політика роботи з клієнтами і формування бази постійних клієнтів; 3. здійснити спробу розробки пропозицій та рекомендацій щодо удосконалення управління продажами ПРАТ «Охтирський пивоварний завод»:  навести пропозиції щодо удосконалення рекламної діяльності підприємства;  запропонувати розробку системи мотивації співробітників відділу збуту ПрАТ «Охтирський пивоварний завод»  обґрунтувати економічну ефективність запропонованих заходів. Об’єктом дослідження в даному проекті визначено процес управління продажем. Предметом дослідження обрано структура та організація продажів на прикладі ПРАТ «Охтирський пивоварний завод». Аналіз останніх досліджень проблеми. Питаннями управління продажем товарів займається ряд вітчизняних і зарубіжних вчених-маркетологів. Серед них Б. Адамс, В. Вертоградов, І. В. Волохов, Д. Джоббер, Д. Ланкастер, Р. Лукич, О. Скриптунова, Н. Стівенс. В їхніх працях приділено увагу розкриттю змісту управління продажем, його прогнозуванню та плануванню, оцінці діяльності торгових представників та іншим питанням. Проте ними недостатньо розкриті сутність управління продажем в контексті його відміни від управління збутовою діяльністю, не висвітлені функції управління продажем під кутом зору його (продажу) особливостей, не знайшла достатнього розкриття об’єктна орієнтація управління продажем.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

China China
95096636
Czechia Czechia
1
Germany Germany
1
Ireland Ireland
8069
Israel Israel
3890853
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Poland Poland
1
Russia Russia
195743
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
21951906
United Kingdom United Kingdom
696603
United States United States
216936453
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

France France
14866807
Germany Germany
95096634
Ireland Ireland
86363
Israel Israel
1
Lithuania Lithuania
44236
Montenegro Montenegro
395
Poland Poland
30175
Russia Russia
195744
Serbia Serbia
1
Ukraine Ukraine
95096635
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
14866805
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Zhuravlova_bak_rob.pdf 1,71 MB Adobe PDF 220283798

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.