Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85887
Використовуйте наступні посилання для розповсюдження матеріалу в соціальних мережах: Рекомендувати цей матеріал
Назва Оцінювання ефективності збутової діяльності підприємства
Автори Бочарова, Ю.Р.
ORCID
Ключові слова маркетингова політика
маркетинговая политика
marketing policy
збутова діяльність
сбытовая деятельность
sales activities
ефективність
эффективность
efficiency
середовище
среда
environment
Вид документа Бакалаврська робота
Спеціальність 075 - Маркетинг
Дати випуску 2021
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85887
Видавець Сумський державний університет
Ліцензія Copyright не зазначено
Бібліографічний опис Бочарова Ю. Р. Оцінювання ефективності збутової діяльності підприємства : робота на здобуття кваліфікаційного рівня бакалавра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. Л. Ю. Сагер. Суми: Сумський державний університет, 2021. 44 с.
Короткий огляд (реферат) Сучасний ринок з кожним роком висуває все більше вимог до компаній, які хочуть успішно на ньому функціонувати. Величезне кількість конкурентів, постійно мінливі технології, що ростуть вимоги до якості, дизайну і функціональності товарів з боку споживачів - всі ці фактори змушують компанії приділяти особливу увагу процесам планування і стратегічного управління. Необхідний ретельний контроль над кожним етапом виробництва та реалізації продукції. Безсумнівно, щоб успішно розвиватися на ринку і отримувати прибуток, компанія повинна випускати конкурентоспроможну продукцію. Необхідно проводити такий продукт, який буде максимально задовольняти потреби покупців. Але тільки зробити такий продукт недостатньо. Необхідно продати його споживачеві. Збутова діяльність є одним з найважливіших етапів діяльності компанії і несе в собі багато труднощів і проблем. Потрібно визначити канали збуту, ціни, які будуть доступні споживачам, способи доставки і безліч інших важливих елементів. Організація системи збуту компанії є ключовою ланкою в розробці чітких правил і комерційних умов длявсіх каналів продажів.
Розташовується у зібраннях: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Belgium Belgium
1
Bulgaria Bulgaria
1
Canada Canada
1
China China
-1926182960
France France
-914652438
Germany Germany
-1240435047
Ireland Ireland
66869
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
532877549
Portugal Portugal
1
Romania Romania
1
United Arab Emirates United Arab Emirates
1
United Kingdom United Kingdom
10458070
United States United States
-1829304877
Unknown Country Unknown Country
-1245194047
Україна Україна
449608506

Downloads

Bulgaria Bulgaria
6393049
China China
1
Czechia Czechia
1
France France
-1829304877
Germany Germany
-1829304877
Latvia Latvia
1
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Netherlands Netherlands
-1829304873
Norway Norway
1
Poland Poland
556705
Portugal Portugal
1
Romania Romania
1
Russia Russia
1
United Arab Emirates United Arab Emirates
1
United Kingdom United Kingdom
10458071
United States United States
-622597024
Unknown Country Unknown Country
-1245194047
Україна Україна
-622597023

Files

Файл Розмір Формат Downloads
Bocharova_bac_rob.pdf 2.39 MB Adobe PDF 629039706

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.