Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85887
Використовуйте наступні посилання для розповсюдження матеріалу в соціальних мережах:
Tweet
Рекомендувати цей матеріал
Назва | Оцінювання ефективності збутової діяльності підприємства |
Автори |
Бочарова, Ю.Р.
|
ORCID | |
Ключові слова |
маркетингова політика маркетинговая политика marketing policy збутова діяльність сбытовая деятельность sales activities ефективність эффективность efficiency середовище среда environment |
Вид документа | Бакалаврська робота |
Спеціальність | 075 - Маркетинг |
Дати випуску | 2021 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85887 |
Видавець | Сумський державний університет |
Ліцензія | Copyright не зазначено |
Бібліографічний опис | Бочарова Ю. Р. Оцінювання ефективності збутової діяльності підприємства : робота на здобуття кваліфікаційного рівня бакалавра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. Л. Ю. Сагер. Суми: Сумський державний університет, 2021. 44 с. |
Короткий огляд (реферат) |
Сучасний ринок з кожним роком висуває все більше вимог до компаній, які хочуть успішно на ньому функціонувати. Величезне кількість конкурентів, постійно мінливі технології, що ростуть вимоги до якості, дизайну і функціональності товарів з боку споживачів - всі ці фактори змушують компанії приділяти особливу увагу процесам планування і стратегічного управління. Необхідний ретельний контроль над кожним етапом виробництва та реалізації продукції. Безсумнівно, щоб успішно розвиватися на ринку і отримувати прибуток, компанія повинна випускати конкурентоспроможну продукцію. Необхідно проводити такий продукт, який буде максимально задовольняти потреби покупців. Але тільки зробити такий продукт недостатньо. Необхідно продати його споживачеві. Збутова діяльність є одним з найважливіших етапів діяльності компанії і несе в собі багато труднощів і проблем. Потрібно визначити канали збуту, ціни, які будуть доступні споживачам, способи доставки і безліч інших важливих елементів. Організація системи збуту компанії є ключовою ланкою в розробці чітких правил і комерційних умов длявсіх каналів продажів. |
Розташовується у зібраннях: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views

1

1

1

-1926182960

-914652438

-1240435047

66869

1

532877549

1

1

1

10458070

-1829304877

-1245194047

449608506
Downloads

6393049

1

1

-1829304877

-1829304877

1

1

1

-1829304873

1

556705

1

1

1

1

10458071

-622597024

-1245194047

-622597023
Files
Файл | Розмір | Формат | Downloads |
---|---|---|---|
Bocharova_bac_rob.pdf | 2.39 MB | Adobe PDF | 629039706 |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.