Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/86002
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Інноваційні технології продажів: комерційні, ресурсні й технологічні можливості
Authors Супрун, М.В.
ORCID
Keywords бізнес
бизнес
business
продажі
продажи
sales
телемаркетинг
telemarketing
інтернет-торгівля
интернет-торговля
online commerce
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2021
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/86002
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Супрун М. В. Інноваційні технології продажів: комерційні, ресурсні й технологічні можливості : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 051 - економіка / наук. кер. В. В. Сабадаш. Суми : Сумський державний університет, 2021. 34 с.
Abstract Мета роботи – дослідження ефективності новітніх, інноваційних технологій продажів через їх комерційні, ресурсні й технологічні на ринку. Об’єкт дослідження – процеси упровадження новітніх технологій просування товарів на ринку. Предмет дослідження – економічні відносини між гравцями ринку при формуванні й використанні сучасних технологій для просування товарів/послуг на ринку. Із огляду на поставлену мету, в роботі визначені наступні завдання: - критично дослідити процеси становлення нових способів торгівлі; - проаналізувати ефективність використання ІТ у торгівлі/просуванні товарами/послугами; - проаналізувати можливості використання ІТ у торговельний сфері, визначити можливості та ризики використання; - дослідити функціонал телемаркетингу, як інструменту нарощування обсягів продажів товару/послуги (на прикладі банківської установи). Інформаційні джерела для роботи : підручники, навч. посібн., публікації за тематикою роботи, статті, фахові матеріали, статистичні дані, звіти компаній тощо. У кваліфікаційній роботі досліджено процеси становлення і упровадження новітніх, інноваційних технологій у сфері продажу товарів/послуг, визначено основні можливості й ризики їх практичного застосування. У роботі досліджено ефективність використання ІТ у банківському секторі, а саме проаналізовано телемаркетинг, як засіб збільшення продажів послуг.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

China China
95
Czechia Czechia
489
France France
1
Germany Germany
14457231
Greece Greece
1
Ireland Ireland
38453
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
879460854
Romania Romania
893335
Singapore Singapore
-2091618999
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
-559004238
United Kingdom United Kingdom
28498750
United States United States
111729296
Unknown Country Unknown Country
-1535463115

Downloads

Armenia Armenia
1
China China
1
Czechia Czechia
1
Finland Finland
3631
France France
893332
Germany Germany
1
Indonesia Indonesia
1
Japan Japan
302
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
83
Ukraine Ukraine
689956489
United Kingdom United Kingdom
415715
United States United States
111729298

Files

File Size Format Downloads
Suprun_bak_rob.pdf 679.4 kB Adobe PDF 802998856

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.