Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/86438
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Оптимізаційне моделювання просування зелених інновацій на основі форсайтингу поведінкової реакції стейкхолдерів
Authors Shkola, Viktoriia Yuriivna  
Troian, Mariia Yuriivna  
Yanovska, Hanna Oleksandrivna  
Vakal, Serhii Vasylovych  
Vakal, Viktoriia Serhiivna  
Artiukhov, Artem Yevhenovych  
ORCID http://orcid.org/0000-0002-3037-4690
http://orcid.org/0000-0003-3094-9906
http://orcid.org/0000-0001-8040-7457
http://orcid.org/0000-0002-1549-0394
http://orcid.org/0000-0003-2208-7162
http://orcid.org/0000-0003-1112-6891
Keywords зелена інновація
зеленая инновация
green innovation
просування
продвижение
promotion
поведінкова реакція
поведенческая реакция
behavioral response
Type authors certificate
Date of Issue 2021
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/86438
Publisher Український інститут інтелектуальної власності
License Copyright not evaluated
Citation Авторське право на твір 107706 Україна. Оптимізаційне моделювання просування зелених інновацій на основі форсайтингу поведінкової реакції стейкхолдерів / В. Ю. Школа та ін. Заявл. 01.09.2021; опубл. 30.11.2021, Бюл. № 67.
Abstract Оптимізаційна модель включає показники ефективності інструментів комплексу просування зелених інновацій, розподілу витрат підприємства між інструментами комплексу просування, що визначаються на основі прогнозних сценаріїв поведінкової реакції стейкхолдерів на зміну рівня їх залучення в результаті комунікаційного впливу.
Оптимизационная модель включает характеристики эффективности инструментов комплекса продвижения зеленоватых инноваций, распределения издержек компании меж инструментами комплекса продвижения, определяемых на базе прогнозных сценариев поведенческой реакции стейкхолдеров на изменение уровня их привлечения в результате коммуникационного влияния.
The optimization model includes indicators of efficiency of promotion tools of green innovations, distribution of expenses of the enterprise between the promotion tools, determined on the basis of predictive scenarios of stakeholders' behavioral reaction to a change in the level of their involvement as a result of communication influence.
Appears in Collections: Авторські свідоцтва

Views

Canada Canada
1
China China
1
Côte d’Ivoire Côte d’Ivoire
1
Finland Finland
124
Germany Germany
3784647
Greece Greece
1606
Ireland Ireland
117087614
Lithuania Lithuania
1
Luxembourg Luxembourg
1
Netherlands Netherlands
585
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
117087615
United Kingdom United Kingdom
8290970
United States United States
651770457
Unknown Country Unknown Country
651770458

Downloads

Germany Germany
3784649
Ireland Ireland
1
Latvia Latvia
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
62689291
United Kingdom United Kingdom
8290971
United States United States
651770459

Files

File Size Format Downloads
Shkola_promotion.pdf 711,21 kB Adobe PDF 726535373

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.