Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/86856
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Удосконалення стратегії просування бренду у соціальній мережі
Authors Рудник, М.О.
ORCID
Keywords просування послуг
інтернет-маркетинг
соціальні мережі
кондитерські послуги в соцмережах
продвижение услуг
интернет-маркетинг
социальные сети
кондитерские услуги в социальных сетях
promotion of services
internet marketing
social networks
Type Masters thesis
Date of Issue 2021
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/86856
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Рудник М. О. Удосконалення стратегії просування бренду у соціальній мережі : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 – маркетинг / наук. кер. М. Г. Мінченко. Суми : Сумський державний університет, 2021. 62 с.
Abstract Актуальність теми обумовлена тим, що на сьогоднішній день Інтернет дав можливість просувати товари та послуги менш витратними способами, залучати аудиторію із раніше недоступних територій. Мета роботи – визначити комплекс маркетингових умов розробки програми просування пекарні-кондитерської у соціальних мережах. Завдання роботи: провести огляд теоретичних підходів до розробки програми інтернет-просування, визначити сучасні тенденції в організації інтернет-просування, встановити тенденції розвитку ринку кондитерських у м. Львів, визначити маркетингові можливості досліджуваної пекарні на ринку Львова, розробити систему просування пекарнікондитерської у соціальних мережах за допомогою інструментів інтернет-маркетингу. Об'єктом дослідження є пекарня-кондитерська «Львівські пляцки». Наукова новизна дослідження: розроблено маркетинговий комплекс для просування пекарні-кондитерської «Львівські пляцки» у соціальних мережах. Практична значимість дослідження полягає в тому, що результати роботи можуть бути застосовані як методичні матеріали при просування продукції за допомогою інтернет-маркетингу.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Australia Australia
1
China China
1
Czechia Czechia
28012
Finland Finland
115
France France
1
Germany Germany
65542365
Greece Greece
134
Ireland Ireland
9338
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Poland Poland
1
Romania Romania
1
Singapore Singapore
1
Slovakia Slovakia
1
Ukraine Ukraine
911816012
United Kingdom United Kingdom
2515669
United States United States
370230464
Unknown Country Unknown Country
65542355

Downloads

Austria Austria
125
Canada Canada
821947
Czechia Czechia
36129035
Finland Finland
257353
France France
1994987113
Germany Germany
-1490445376
Hungary Hungary
1
Ireland Ireland
6715723
Latvia Latvia
1
Lithuania Lithuania
5703
Netherlands Netherlands
1994987105
Norway Norway
9339
Poland Poland
-675223540
Romania Romania
370230465
Russia Russia
156681
Singapore Singapore
1
Slovakia Slovakia
821928
Spain Spain
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
1415684478
United Kingdom United Kingdom
1453401560
United States United States
370230466
Unknown Country Unknown Country
65542356

Files

File Size Format Downloads
Rudnik_Masters_thesis.pdf 2.13 MB Adobe PDF 1249345170

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.