Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/87031
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Інструментарій реалізації продуктів в умовах цифровізації бізнесу (на прикладі підприємства ТОВ "Гранд-торг")
Authors Мрих, А.В.
Keywords діджиталізація
диджитализация
digitalization
економічний ефект
экономический эффект
economic effect
конверсія
конверсия
conversion
прибуток
прибыль
profit
Type Masters thesis
Date of Issue 2021
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/87031
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Мрих А. В. Інструментарій реалізації продуктів в умовах цифровізації бізнесу (на прикладі підприємства ТОВ "Гранд-торг") : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 076 - підприємництво, торгівля та біржова діяльність / наук. кер. І. М. Сотник. Суми : Сумський державний університет, 2021. 65 с.
Abstract Актуальність роботи зумовлена загальною цифровізацією та переходом до пов'язаних з нею методів продажу. Дослідження, присвячені цьому явищу, мають фрагментарний характер і потребують подальшого обґрунтування. Мета роботи — дослідити інструментарій реалізації продуктів в умовах цифровізації бізнесу на прикладі підприємства ТОВ "Гранд-торг". Завдання дослідження полягають у виявленні причин, що підштовхують підприємства до проведення цифрової трансформації, аналізі прикладів успішної перебудови бізнес-процесів та моделі продажу торгової компанії відповідно до принципів цифрової трансформації; формуванні стратегії для збільшення обсягів продажу та розширення бізнесу. Об'єкт дослідження — підприємство ТОВ «Гранд-торг». Предмет дослідження — процес цифровізації інструментів реалізації продукції на підприємстві ТОВ «Гранд-торг». Методи дослідження – аналіз і синтез, системний аналіз, моделювання, спостереження, порівняння, опис. Наукова новизна: економічно обґрунтовані стратегії із запровадження та підвищення продуктивності наявного інструментарію реалізації продуктів на торговому підприємстві, відмінною рисою яких є застосування цифрових технологій та дистанційної роботи на підприємстві, що дозволяє підвищити ефективність продажів компанії. Практична значимість: розроблені стратегії удосконалення інструментів реалізації товару для підприємства ТОВ «Гранд-торг» на основі цифрових трансформацій, впровадження яких дозволить відкрити нові ринки та розширити бізнес на прибутковій основі. Перший розділ розкриває теоретичні засади поняття цифровізації, особливості переходу компанії до онлайн-сфери, методи стимулювання розвитку подібних підприємств та окреслює правове поле діяльності цифрових компаній. У другому розділі проводиться детальний та покроковий аналіз діджиталізації бізнес-процесів та введення нових інструментів продажу в компанії ТОВ «Гранд-торг». У третьому розділі розраховується ефективність проведення маркетингових акцій як основного інструменту реалізації продукції підприємства та сформовані стратегії з подальшого розвитку компанії і збільшення обсягів реалізації її продукції.
The relevance of the topic is due to the general digitalization and the transition to related sales methods. Research on this phenomenon is fragmentary in nature and needs further substantiation. The aim of research is to investigate the tools of product sales in the conditions of business digitalization on the example of the company "Grand-Torg". The objectives of research are to identify the reasons that push companies to carry out digital transformation, analysis of examples of successful restructuring of business processes and sales models of a trading company in accordance with the principles of digital transformation; forming a strategy to increase sales and expand business. The object of research — the company LLC "Grand-Torg". The subject of research — the process of digitization of tools for the sale of products at the company "Grand-Torg". Methods of research — analysis and synthesis, systems analysis, modeling, observation, comparison, description. Scientific novelty of research: economically sound strategies for the introduction and increase of productivity of existing tools for the sale of products in a commercial enterprise, a distinctive feature of which is the use of digital technologies and remote work in the enterprise, which increases sales efficiency. Practical significance of the research: developed strategies for improving the tools for selling goods for the company LLC "Grand-Torg" on the basis of digital transformations; implementation of which will open new markets and expand the business on a profitable basis. The first section reveals the theoretical foundations of the concept of digitalization, the peculiarities of the company's transition to the online sphere, methods of stimulating the development of such enterprises and outlines the legal field of digital companies. The second section provides a detailed and step-by-step analysis of digitalization of business processes and the introduction of new sales tools in the company "Grand-Torg". The third section calculates the effectiveness of marketing campaigns as the main tool for selling products of the enterprise and formed strategies for further development of the company and increase sales of its products.
Appears in Collections: Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
Czechia Czechia
248
Finland Finland
25
Greece Greece
105
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Romania Romania
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
13699
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
7590
Unknown Country Unknown Country
2

Downloads

Czechia Czechia
1
France France
1
Lithuania Lithuania
1980
Netherlands Netherlands
1
Romania Romania
1
Slovakia Slovakia
1
Ukraine Ukraine
21677
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1978

Files

File Size Format Downloads
Mrykh_mag_rob.pdf 715,01 kB Adobe PDF 25641

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.