Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/87188
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Цифровізація бізнес-процесів: світові тренди й можливості для українських компаній
Authors Голуб, А.В.
ORCID
Keywords штучний інтелект
искусственный интеллект
artificial intelligence
бізнес-процес
бизнес-процесс
business process
цифровізація
цифровизация
digitization
цифрова трансформація
цифровая трансформация
digital transformation
блокчейн
blockchain
Type Masters thesis
Date of Issue 2021
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/87188
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Голуб А. В. Цифровізація бізнес-процесів: світові тренди й можливості для українських компаній : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 076 - підприємництво, торгівля та біржова діяльність / наук. кер. В. В. Сабадаш. Суми : Сумський державний університет, 2021. 71 с.
Abstract Метою дослідження є аналіз і розвиток теоретико-практичних аспектів стратегій розвитку високотехнологічного сектору України та бізнес- процесів українських компаній. Об’єктом дослідження є процеси цифровізації бізнес-процесів і відповідні виклики й можливості для компаній. Предмет дослідження – економічні відносини, що виникають між економічними суб’єктами в умовах цифровізації бізнес-процесів. Для досягнення мети були поставлені і вирішені такі завдання: ● дослідження принципів Індустрії 4.0 і виявлення окремих передових технологій бізнес-процесів; ● аналіз стану та тенденцій розвитку стратегій розвитку товарів та послуг на українському ринку за складом цифровізованого середовища; ● ідентифікація інноваційно-інформаційної складової торгівлі України; ● визначення ключових проблем розвитку цифровізації України в умовах глобальних ризиків; ● обґрунтування засад використання штучного інтелекту у внутрішньому середовищі; ● визначення міжнародного та регіонального бізнес-середовища України; ● розкриття значення позиціонування України відносно ЄС за допомогою аналізу. У роботі дістали подальшого розвитку теоретико-практичні аспекти й складові елементи стратегій цифровізації бізнес-процесів компаній в умовах запровадження принципів Індустрії 4.0. Дослідження базувалося на загальнонаукових та емпіричних методичних прийомах економічної науки, зокрема: ● загальнонаукових методах та прийомах (аналіз, синтез, індукція, дедукція); ● економіко-статистичних методах (порівняльного аналізу, групування, факторного аналізу); ● економіко-математичних методах (моделювання). У роботі було використано напрацювання сучасних вітчизняних та іноземних вчених у сфері економіки, провідних бізнесменів, маркетологів, експертів і фахівців у сфері цифрового розвитку бізнесу. У першому розділі «Парадигма “Industry 4.0”, як концепт постіндустріального розвитку» досліджено сутність та елементи Індустрії 4.0. У другому розділі «Дослідження передумов і можливостей реалізації основних чинників і рушійних сил “Industry 4.0” в українському бізнес-середовищі» виявлено доцільність формування окремих сегментів цифрової індустрії. Третій розділ «Практики й моделі бізнес-інновацій в Україні: особливості формування, використання й управління» присвячено докладному аналізу роботи українських підприємств та розвитку стратегій українських компаній на світовому ринку. Результати науково-методичних і практичних досліджень кваліфікаційної роботи магістра використані ПНП «Центр економічних досліджень» (м. Суми) для підготовки науково-практичних рекомендацій із формування стратегічних заходів розвитку національної економіки України на період до 2030 р. (довідка №17.12-1 від 17.12.2021 року про впровадження результатів кваліфікаційної роботи магістра).
-
The aim of the study is to analyse and develop theoretical and practical aspects of development strategies of the high-tech sector of Ukraine and business processes of Ukrainian enterprises. The object of research is the areas in which it is possible to integrate new technologies to increase profits. The subject of research is the development of own strategies and borrowing foreign experience in view of the digitalization of enterprises and their activities. To achieve this goal, the following tasks were set and solved: ● study of the principles of Industry 4.0 and identification of some advanced technologies for work ● analysis of the state and trends in the development of strategies for the development of goods and services in the Ukrainian market in terms of the digital environment. ● identification of the innovation and information component of trade in Ukraine; ● identification of key problems of Ukraine's digitalization development in the conditions of global risks; ● substantiation of the principles of using artificial intelligence in the internal environment; ● determination of the international and regional business environment of Ukraine; ● revealing the importance of Ukraine's positioning in relation to the EU through analysis. Theoretical and practical aspects and constituent elements of strategies of digital activity of Ukrainian companies in the EU market in the conditions of competition and formation of principles of Industry 4.0 were further developed in the work. The study was based on general scientific and empirical methods of economics, in particular: ● general scientific methods and techniques (analysis, synthesis, induction, deduction); ● economic and statistical methods (comparative analysis, grouping, factor analysis); ● economic and mathematical methods (modelling). The work uses the experience of modern domestic and foreign scientists in the field of economics, leading businesspersons, marketers, experts and specialists in the field of digital business development. The first section "Paradigm of Industry 4.0 as a concept of post-industrial development" explores the essence and elements of Industry 4.0. The second section "Study of the prerequisites and opportunities for the implementation of the main factors and drivers of" Industry 4.0 "in the Ukrainian business environment" identified the feasibility of forming certain segments of the digital industry. The third section "Practices and models of business innovation in Ukraine: features of formation, use and management" is devoted to a detailed analysis of Ukrainian enterprises and the development of strategies of Ukrainian companies in the global market. The results of scientific-methodical and practical research of the master's qualification work were used by "Economic Research Center" Company (Sumy) to prepare scientific and practical recommendations for the formation of strategic measures for the national economy of Ukraine until 2030 (reference №17.12-1 from 17.12.2021 on the implementation of the results of the qualification work of the master).
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Australia Australia
1
Belgium Belgium
1
China China
59
Cyprus Cyprus
63839886
Finland Finland
22
France France
-1417734852
Germany Germany
-547334530
Greece Greece
1
Ireland Ireland
467950839
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
151
Poland Poland
1
Russia Russia
1
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
-1930318534
United Kingdom United Kingdom
991546749
United States United States
-184570193
Unknown Country Unknown Country
623834714

Downloads

Czechia Czechia
12346125
Finland Finland
1
France France
-1417734853
Germany Germany
-184570192
Ireland Ireland
467950840
Lithuania Lithuania
1561178149
Netherlands Netherlands
160
Poland Poland
-547334534
Russia Russia
-1651612081
Ukraine Ukraine
-1930318533
United Kingdom United Kingdom
467950845
United States United States
-1930318534
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Golub_mag_rob.pdf 987.05 kB Adobe PDF -857495310

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.