Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/87207
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Удосконалення конкурентної стратегії підприємницької діяльності
Authors Павленко, Б.В.
ORCID
Keywords підприємство
предприятие
enterprise
бізнес
бизнес
business
стратегія
стратегия
strategy
конкурентоздатність
конкурентоспособность
competitiveness
Type Masters thesis
Date of Issue 2021
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/87207
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Павленко Б. В. Удосконалення конкурентної стратегії підприємницької діяльності : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 076 - підприємництво, торгівля та біржова діяльність / наук. кер. І. Б. Дегтярьова. Суми : Сумський державний університет, 2021. 63 с.
Abstract Актуальність теми роботи полягає у необхідності підвищення конкурентоспроможності вітчизняних торговельних підприємств, з урахуванням сучасних кризових умов. Метою даної роботи є формулювання суті конкурентної стратегії на основі узагальнення існуючого методичного досвіту з урахуванням галузевої специфіки підприємств. Завданням дослідження є: аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства; аналіз конкурентної стратегії ТОВ «Інститут кріогенних технологій», аналіз ставлення споживачів до продукції підприємства, аналіз життєвого циклу продукції та оцінка привабливості стратегічних зон господарювання, розроблення пропозицій щодо підвищення попиту на продукцію та удосконалення конкурентної стратегії підприємницької діяльності. Об’єктом дослідження є: принципи і засади удосконалення конкурентної стратегії підприємницької діяльності. Предметом дослідження є: конкурентна стратегія підприємницької діяльності. Наукова новизна дослідження: розроблені пропозиції щодо удосконалення конкурентної стратегії підприємницької діяльності, які враховують кризові умови існування та підвищену конкуренцію підприємств. Практична значущість полягає у покращені конкурентоспроможності підприємства завдяки удосконаленню конкурентної стратегії. У першому розділі «Теоретичні основи формування конкурентної стратегії підприємницької діяльності» розглянуто теоретичні засади формування конкурентної стратегії підприємницької діяльності. У другому розділі «Аналіз створення та реалізації конкурентної стратегії підприємницької діяльності» проведений аналіз формування та реалізації конкурентної стратегії підприємницької діяльності; аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства; аналіз життєвого циклу продукції та оцінка привабливості стратегічних зон господарювання У третьому розділі «Пропозиції щодо удосконалення конкурентної стратегії підприємницької діяльності» розроблені та запропоновані до застосування рекомендації щодо удосконалення конкурентної стратегії підприємницької діяльності ТОВ «Інститут кріогенних технологій».
The urgency of the topic is the need to increase the competitiveness of domestic trade enterprises, taking into account the current crisis. The purpose of this work is to formulate the essence of competitive strategy based on the generalization of existing methodological experience, taking into account the industry specifics of enterprises. The objectives of the study are: analysis of the internal and external environment of the enterprise; analysis of the competitive strategy of LLC «Institute of Cryogenic Technologies», analysis of consumer attitudes to the products of the institute, analysis of the product life cycle and assessment of the attractiveness of strategic areas, development of proposals to increase demand for products and improve competitive strategy. The object of research is: the principles of improving the competitive strategy of entrepreneurial activity. The subject of research is the competitive strategy of entrepreneurial activity. Scientific novelty of the research: developed proposals for improving the competitive strategy of entrepreneurial activity, which take into account the crisis conditions of existence and increased competition of enterprises. The practical significance lies in the improved competitiveness of the enterprise through the improvement of the competitive strategy. In the first section «Theoretical bases of formation of competitive strategy of business activity» the theoretical bases of formation of competitive strategy of business activity are considered. In the second section «Analysis of the creation and implementation of competitive strategy of entrepreneurial activity» analysis of the formation and implementation of competitive strategy of entrepreneurial activity. In the third section «Proposals for improving the competitive strategy of entrepreneurial activity» developed and proposed recommendations for improving the competitive strategy of entrepreneurial activity of LLC «Institute of Cryogenic Technologies».
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

China China
4526892
Finland Finland
51
Germany Germany
604095
Greece Greece
1
Ireland Ireland
765
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
4526890
United Kingdom United Kingdom
16568
United States United States
2373959
Unknown Country Unknown Country
1208189

Downloads

Germany Germany
8457
India India
1
Ireland Ireland
1
Italy Italy
5757
Lithuania Lithuania
1
Spain Spain
1
Ukraine Ukraine
4526891
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
2373959
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
PavlenkoBV_Masters_thesis.pdf 1,05 MB Adobe PDF 6915070

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.