Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/87996
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Формування маркетингової товарної політики ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» при виході на міжнародний ринок
Authors Дробязко, А.О.
ORCID
Keywords маркетингова товарна політика
міжнародний ринок
іт-інтегратор
зовнішньоекономічна діяльність
конкурентноспроможність
marketing commodity policy
international market
it-integrator
foreign economic activity
competitiveness
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2022
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/87996
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Дробязко А. О. Формування маркетингової товарної політики ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» при виході на міжнародний ринок : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 292 - міжнародні економічні відносини / наук. кер. Т. О. Курбатова. Суми : Сумський державний університет, 2022. 58 с.
Abstract Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретичних основ маркетингової товарної політики, особливостей її формування, міжнародних стандартів. Охарактеризовано основні інструменти здійснення товарної політики, а також вплив глобалізаційних процесів на розвиток сучасних ринкових відносин та зростання конкуренції між підприємствами. Здійснено огляд загальної господарської діяльності досліджуваного підприємства ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР», проведено аналіз фінансово-економічного становища підприємства, а також його маркетингової товарної політики та ринкового становища. Розроблено рекомендації щодо вдосконалення маркетингової товарної політики ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР», проведено оцінку ефективності запропонованих заходів під час виходу підприємства на міжнародний ринок.
Qualification work is devoted to the study of the theoretical foundations of marketing product policy, the peculiarities of its formation, international standards. The main tools of commodity policy implementation are described, as well as the impact of globalization processes on the development of modern market relations and increasing competition between enterprises. The review of the general economic activity of the researched enterprise “IT-INTEGRATOR” LLC is carried out, the analysis of financial and economic position of the enterprise, and also its marketing commodity policy and market position is carried out. Recommendations for improving the marketing product policy of “IT-INTEGRATOR" LLC were developed, evaluations of the effectiveness of the proposed measures during the company's entry into the international market were assessed.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Denmark Denmark
1
Finland Finland
1
France France
1441
Germany Germany
765536
Ireland Ireland
3352
Italy Italy
1
Netherlands Netherlands
59362738
Poland Poland
1
Spain Spain
294497971
Ukraine Ukraine
1589824830
United Kingdom United Kingdom
26210121
United States United States
1834650318
Unknown Country Unknown Country
1834650316

Downloads

Bulgaria Bulgaria
1344999341
Czechia Czechia
3341
Denmark Denmark
1
Finland Finland
8598
France France
1344999352
Germany Germany
1344999359
Ireland Ireland
1344999360
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Netherlands Netherlands
1589824837
Poland Poland
-866706197
Portugal Portugal
1
Romania Romania
8596
Slovakia Slovakia
1
Spain Spain
1645176220
Switzerland Switzerland
1
Ukraine Ukraine
1344999358
United Arab Emirates United Arab Emirates
1
United Kingdom United Kingdom
-1974451923
United States United States
1344999344
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Drobiazko_bac_rob.pdf 681,42 kB Adobe PDF -126074997

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.