Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/88543
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Процес створення цифрового бізнесу: маркетинг і комерціалізація
Authors Рева, А.С.
ORCID
Keywords онлайн бізнес
онлайн бизнес
online business
офлайн бізнес
оффлайн бизнес
offline business
цифровий товар
цифровой товар
digital product
рентабельність
рентабельность
profitability
прибуток
прибыль
profit
фізичний товар
физический товар
physical product
цифрова трансформація
цифровая трансформация
digital transformation
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2022
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/88543
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Рева А. С. Процес створення цифрового бізнесу: маркетинг і комерціалізація : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавр : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. А. С. Росохата. Суми : Сумський державний університет, 2022. 58 с.
Abstract Актуальність теми роботи полягає у визначенні рентабельності двох кардинально-різних видів бізнесу - офлайн та онлайн, особливо в воєнному положенні та кризових світових умовах. Метою бакалаврського дослідження є доказ простоти створення та перевтілення фізичного бізнесу на цифровий на прикладі художньої діяльності. На основі дипломної роботи майже кожен підприємиць може опанувати онлайн бізнес та перевтілити фізичний бізнес на цифровий повністю або частково. Завдання роботи: дослідити теоретичні та практичні аспекти онлайн та офлайн бізнесів, їх кардинальну різницю та схожі аспекти. Дослідити цифрові платформи та варіанти співпраці з ними. Об’єктом дослідження є процес управління фізичним та цифровим бізнесом творчої художньої діяльності на прикладі магазину з цифровими товарами (пензлями для малювання). Предметом дослідження є теоретичні й методичні засади стратегічного управління прибутком цифрового та офлайн бізнесів художньої діяльності. Методи дослідження – аналіз і синтез, статистичний аналіз, структурний і порівняльний аналіз. Наукова новизна дослідження: розроблено концепцію і моделі механізму управління прибутком цифрового магазину, що на відміну від існуючих фізичних магазинів враховують кризові умови країни, світу та ризики ведення воєнних дій. Практична значущість дослідження полягає у формуванні рекомендацій щодо впровадження механізму ефективного управління прибутком в будь-яких світових обставинах, вихід на зарубіжні ринки, опанування онлайн бізнесу. У першому розділі визначені особливості управління прибутком підприємств за кризових умов, проаналізовані переваги та недоліки онлайн та офлайн бізнесів, запропонована концепція механізму управління прибутком торговельних підприємств при перерозподілі товарів, послуг в онлайн середовище. У другому розділі був проведений порівняльний аналіз напрямків реалізації потенціалів для створення успішного бізнес проекту, дослуджено теоретико-методічні основи створення офлайн школи з малюванню, були визначені кризові перешкоди, максимальний та мінімальний прибуток, точка беззбитковості, повноцінний аналіз перспектив офлайн бізнесу. У третьому розділі була розроблена ідея та реалізація цифрового бізнесу на прикладі онлайн школи малювання з продажем цифрових товарів, зазначена маркетингова складова цифрового бізнесу з малювання, запропоновано механізм ефективного управління прибутком з економічним обґрунтуванням ефективності рекомендацій.
The relevance of the topic is to determine the profitability of two radically different types of business - offline and online, especially in martial law and global crises. The aim of the research is to prove the simplicity of creating and transforming a physical business into a digital one on the example of artistic activity. Based on the thesis, almost every entrepreneur can master the online business and convert the physical business into digital in whole or in part. Objectives: To explore the theoretical and practical aspects of online and offline businesses, their fundamental differences and similar aspects. Explore digital platforms and options for working with them. The object of research is the process of managing the physical and digital business of creative art activities the example of a store with digital goods (paintbrushes). The subject of research is the theoretical and methodological principles of strategic profit management of digital and offline art businesses. Research methods - analysis and synthesis, statistical analysis, structural and comparative analysis. The scientific novelty of the research: the concept and models of the digital store profit management mechanism have been developed, which, in contrast to the existing physical stores, take into account the crisis conditions of the country, the world and the risks of hostilities. The practical significance of the study lies in the formation of recommendations for the implementation of the mechanism of effective profit management in any world circumstances, access to foreign markets, and mastering online business. The first section identifies the features of profit management of enterprises in crisis conditions, analyzes the advantages and disadvantages of online and offline businesses, and proposed the concept of the profit management mechanism of commercial enterprises in the redistribution of goods and services in the online environment. The second section conducted a comparative analysis of the potential for creating a successful business project, tested the theoretical and methodological foundations of an offline school of drawing, identified crisis barriers, maximum and minimum prof its, break-even point, and a full analysis of offline business prospects. The third section developed the idea and implementation of digital business on the example of online drawing school with the sale of digital goods, the marketing component of digital drawing business, and proposed a mechanism for effective profit management with an economic justification of the effectiveness of recommendations.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Australia Australia
1
Germany Germany
1218860
Hungary Hungary
1
Ireland Ireland
1887
Ukraine Ukraine
463941918
United Kingdom United Kingdom
647843
United States United States
142868625
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Bulgaria Bulgaria
1
China China
1
Czechia Czechia
6899
Denmark Denmark
1
Egypt Egypt
1
Estonia Estonia
1
Finland Finland
6908
France France
463941920
Germany Germany
463941918
Ireland Ireland
24904
Italy Italy
633
Kazakhstan Kazakhstan
1
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
111269774
Portugal Portugal
1
Romania Romania
232557
Taiwan Taiwan
1
Ukraine Ukraine
608679139
United Kingdom United Kingdom
608679138
United States United States
142868624
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Reva_bac_rob.pdf 3,93 MB Adobe PDF -1895314872

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.