Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/88866
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Peculiarities of online calculators usage during distance learning at Sumy State University among 5th year students of medical institute
Other Titles Оcoбливості застосування онлайн-калькуляторів після впровадження дистанційного навчання у Сумському державному університеті серед студентів 5-го курсу медичного інституту
Authors Chernatska, Olha Mykolaivna  
Adeleke, O.D.
Opolonska, Nataliia Oleksiivna
ORCID http://orcid.org/0000-0001-9093-6862
Keywords online calculators
онлайн-калькулятори
distance learning
дистанційне навчання
foreign students
іноземні студенти
Type Article
Date of Issue 2022
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/88866
Publisher Sumy State University
License Creative Commons Attribution 4.0 International License
Citation Chernatska OM, Dorcas AO, Opolonska NO. Peculiarities of online calculators usage during distance learning at Sumy State University among 5th year students of medical institute. EUMJ.2022;10(2 ):182-187. DOI: https://doi.org/10.21272/eumj.2022;10(2):182-187
Abstract Актуальність. На сьогоднішній день ситуація в Україні сприяє впровадженню викладачами дистанційних технологій навчання. Чимало іноземних студентів у процесі вивчення дисциплін здійснюють розрахунки онлайн. Доцільно провести серед них опитування з метою визначення переваг та недоліків цього методу. Мета – визначення особливостей застосування онлайн-калькуляторів серед англомовних студентів 5-го курсу медичного інституту СумДУ. Матеріали та методи. До нашого дослідження включено 60 іноземних студентів 5-го курсу медичного інституту СумДУ, які навчалися дистанційно протягом 2021 рокy (основна група) та 54 студенти 5-го курсу, які опановували дисципліну в очному форматі протягом 2019 року (група контролю). Їм було роздано опитувальники на останньому занятті з внутрішньої медицини. Більшість із осіб основної (n = 54) та усі з контрольної (n = 54) групи відповіли на 12 питань стосовно використання онлайн-калькуляторів у навчальному процесі, переваги та недоліки цього методу. Дані було проаналізовано із використанням Microsoft Excel та GraphPad Prism. Результати. Протягом дистанційного вивчення внутрішньої медицини кількість англомовних студентів 5-го курсу, які здійснювали розрахунки за допомогою онлайн-калькуляторів, збільшилася з 12 (22,2 %) до 44 (81,5 %). Під час опрацювання тем з кардіології серед опитаних основної групи 46 осіб (85 %) використовували зазначений метод, нефрології – 32 (59 %) та ревматології – 22 (39 %). Більшість студентів основної групи (81,5 %) та контролю (50 %) планують використовувати онлайн-калькулятори у своїй подальшій професійній діяльності. На думку значної кількості опитаних основної групи (81,5 %) головною перевагою зазначеного методу є швидкість, що допомагає їм заощадити час. Близько четвертої частини студентів (24 %) вважають, що розрахунки онлайн роблять навчання легшим та ефективнішим. П’ята частина опитаних (20 %) відповіли, що даний метод дозволяє отримати більш точні результати обчислень. На думку 80 % студентів, головним недоліком зазначеного методу є його залежність від наявності інтернету. Висновки. У процесі дистанційного навчання у СумДУ кількість студентів, які здійснювали розрахунки за допомогою онлайн-калькуляторів, збільшилася у чотири рази, що свідчить про широке впровадження викладачами у освітньому процесі та наявністю чималої кількості переваг, серед яких більша швидкість, зручність, доступність, точність отримання результатів. На думку більшості іноземних студентів головним недоліком даного методу є залежність від наявності інтернету.
Introduction. Situation in Ukraine nowadays stimulates teachers to provide distance learning during practical classes. A lot of foreign students are able to do calculation online. It is reasonable to ask them about advantages and disadvantages of such method for further improvement of study process. The aim is the determination of peculiarities of using online calculators among fifth year medical students. Materials and Methods. We included 60 fifth year foreign medical students who studied online during 2021 year (the main group) and 54 students who learned internal medicine offline during 2019 (the control group) in our trial. Questionnaires were given to all of them at the last class of internal medicine. Most participants (54) from the main group and all participants from the control group have answered about the peculiarities of using online calculators during the process of study, advantages and disadvantages of such method. The results were analyzed by Microsoft Excel and GraphPad Prism. Results. During distance learning of internal medicine at Sumy State University, the number of 5th year students who evaluated results online increased from 12 (22,2 %) to 44 (81,5 %). 46 subjects from the main group (85 %) used online calculators for cardiology, 32 (59 %) – for nephrology and 22 (39 %) – for rheumatology. A big percent of participants from the main (81.5 %) group and the control (50 %) group planned to use online calculators in their future professional activities. In the opinion of most participants from the main group (81.5 %), the main benefit was fast evaluation, which helped to save time. About quarter of them (24 %) decided that such method made learning easier and more effective. A fifth part of students (20 %) determined that more accurate calculation was the most important advantage. Conclusions. During distance learning of internal medicine at Sumy State University, the number of students who did online calculation increased by four times which showed that teachers widely provided the method. In the opinion of majority of foreign students, dependence of internet connection was the main disadvantage of online calculators, while the benefits of this method were: fast, more accurate evaluation, making learning easier and effective.
Appears in Collections: Східноукраїнський медичний журнал

Views

Côte d’Ivoire Côte d’Ivoire
1
Finland Finland
1
Germany Germany
1
Ireland Ireland
16240
Ukraine Ukraine
87576
United Kingdom United Kingdom
43787
United States United States
557935
Unknown Country Unknown Country
87573

Downloads

China China
1
Ukraine Ukraine
322754
United States United States
557936
Uzbekistan Uzbekistan
1

Files

File Size Format Downloads
Chernatska_distance_learning.pdf 929,88 kB Adobe PDF 880692

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.