Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/88955
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Управління стратегією розвитку підприємства
Authors Висоцька, К.І.
ORCID
Keywords стратегія розвитку підприємства
стратегия развития предприятия
company development strategy
стратегічні показники
стратегические показатели
strategic indicators
ринок молочної продукції
рынок молочной продукции
dairy market
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2022
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/88955
Publisher Конотопський інститут Сумського державного університету
License Copyright not evaluated
Citation Висоцька, К. І. Управління стратегією розвитку підприємства : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 073 – менеджмент / наук. кер. К. Ю. Зубко. Конотоп : Конотопський інститут Сумського державного університету, 2022. 43 с.
Abstract Метою роботи є дослідження формування та управління стратегії розвитку підприємств молочної промисловості. Об'єкт дослідження – діяльність підприємств молочної промисловості. Предмет дослідження – методичні підходи до розробки стратегії розвитку підприємства. У роботі досліджено роль стратегії розвитку підприємства, види стратегій, інструменти та методи обґрунтування стратегії розвитку підприємства. Проаналізовано етапи розробки та реалізації стратегії розвитку підприємства, внутрішнє та зовнішнє середовище підприємства молочної промисловості. Сформовано стратегічні показники діяльності підприємства, запропоновано стратегію розвитку та заходи щодо її впровадження на підприємстві ТМ «ДОБРЯНА».
The purpose of the work is to study the formation and management of the development strategy of dairy industry enterprises. The object of the research is the activity of dairy industry enterprises. The subject of research is methodical approaches to the development of an enterprise development strategy. The paper examines the role of enterprise development strategy, types of strategies, tools and methods of substantiating enterprise development strategy. The stages of development and implementation of the enterprise development strategy, the internal and external environment of the dairy industry enterprise are analyzed. The strategic indicators of the company's activity were formed, the development strategy and measures for its implementation at the TM "DOBRYANA" enterprise were proposed.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (КІ)

Views

Canada Canada
1
Czechia Czechia
1
Georgia Georgia
1
Germany Germany
9857
Ireland Ireland
1445
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
2464367
United Kingdom United Kingdom
157894
United States United States
52138
Unknown Country Unknown Country
1390080

Downloads

Bulgaria Bulgaria
1390082
Canada Canada
1
China China
1
Czechia Czechia
1390078
Denmark Denmark
315789
Finland Finland
1
France France
4075795
Georgia Georgia
1
Germany Germany
4075794
Gibraltar Gibraltar
1
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
2464375
Malaysia Malaysia
1
Netherlands Netherlands
1390078
Norway Norway
1
Oman Oman
1
Poland Poland
4075788
Romania Romania
4619
Russia Russia
1
Slovakia Slovakia
1
Spain Spain
1452
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
4075789
United Kingdom United Kingdom
4075792
United States United States
4075792
Unknown Country Unknown Country
1390081

Files

File Size Format Downloads
Vysotska_bac_rob.pdf 487,6 kB Adobe PDF 32801316

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.