Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/88978
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Розробка проекту підвищення задоволеності співробітників компанії
Authors Панюта, А.О.
ORCID
Keywords персонал банківської установи
персонал банка
staff of a banking institution
задоволеність співробітників банку
удовлетворенность сотрудников банка
satisfaction of bank employees
управління персоналом банку
управление персоналом банка
bank personnel management
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2022
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/88978
Publisher Конотопський інститут Сумського державного університету
License Copyright not evaluated
Citation Панюта, А. О. Розробка проекту підвищення задоволеності співробітників компанії : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 073 – менеджмент / наук. кер. С. З. Весперіс. Конотоп : Конотопський інститут Сумського державного університету. 2022. 49 с.
Abstract Метою роботи є розробка проекту підвищення задоволеності співробітників банківської установи. Об’єктом дослідження є діяльність банківської установи АТ «УКРСИББАНК». Предметом дослідження є система управління персоналом і задоволеністю співробітників АТ «УКРСИББАНК» та напрямки підвищення її ефективності. Задачі дослідження полягають у визначенні змісту, складових та специфіки оцінки задоволеності персоналу; характеристиці основних методичних підходів до оцінки задоволеності персоналу банку; обґрунтуванні підходів підвищення задоволеності співробітників комерційного банку; наведенні загальної характеристики АТ «УКРСИББАНК»; аналізу задоволеності співробітників АТ «УКРСИББАНК»; розробці рекомендацій щодо підвищення задоволеності співробітників АТ «УКРСИББАНК».
The purpose of the work is to develop a project to increase the satisfaction of employees of a banking institution. The object of the study is the activity of the banking institution JSC "UKRSIBBANK". The subject of the study is the personnel management system and employee satisfaction of JSC "UKRSIBBANK" and directions for improving its efficiency. The tasks of the research are to determine the content, components and specifics of the staff satisfaction assessment; characteristics of the main methodical approaches to assessing the satisfaction of the bank's staff; justification of approaches to increase the satisfaction of commercial bank employees; indicating the general characteristics of JSC "UKRSIBBANK"; analysis of employee satisfaction of JSC "UKRSIBBANK"; development of recommendations for increasing the satisfaction of employees of JSC "UKRSIBBANK".
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (КІ)

Views

Germany Germany
1
Ireland Ireland
721
Netherlands Netherlands
1
Poland Poland
1
Ukraine Ukraine
51488
United Kingdom United Kingdom
14434
United States United States
74101
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Belgium Belgium
74103
Czechia Czechia
717
Finland Finland
5024
France France
5039
Germany Germany
140749
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
74101
Pakistan Pakistan
1
Poland Poland
5025
Portugal Portugal
1
Russia Russia
715
Ukraine Ukraine
140751
United Kingdom United Kingdom
14436
United States United States
140753
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Panyuta_bac_rob.pdf 692,73 kB Adobe PDF 601417

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.