Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89148
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Організаційно-економічні аспекти управління якістю послуг на підприємстві (на прикладі ресторану «La Spezia»)
Authors Анцибор, Т.І.
ORCID
Keywords послуга
услуга
service
підприємницька діяльність
предпринимательская деятельность
entrepreneurship
громадське харчування
общественное питание
catering
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2022
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89148
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Анцибор Т. І. Організаційно-економічні аспекти управління якістю послуг на підприємстві (на прикладі ресторану «La Spezia») : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 073 - менеджмент / наук. кер. К. В. Таранюк. Суми : Сумський державний університет, 2022. 68 с.
Abstract В дипломній роботі було розглянуто питання щодо організаційно-економічних важелів управління якістю послуг на підприємстві. Робота виконана, на прикладі товариства з обмеженою відповідальністю “La Spezia”. Дипломна робота містить такі розділи: 1. Теоретичні основи системи організації якості послуг ресторану. 2. Аналітичне дослідження господарської діяльності та рівня якості послуг ресторану “La Spezia”; 3. Розробка заходів підвищення якості послуг в ресторані “La Spezia”. В процесі роботи зроблено висновки та пропозиції щодо покращення організаційно-економічних важелів управління якістю послуг на підприємстві “La Spezia”.
В дипломной работе были рассмотрены вопросы организационно-экономических рычагов управления качеством услуг на предприятии. Работа выполнена на примере общества с ограниченной ответственностью “La Spezia”. Дипломная работа содержит следующие разделы: 1. Теоретические базы системы организации свойства услуг ресторана. 2. Аналитическое исследование хозяйственной деятельности и качества услуг ресторана “La Spezia”; 3. Разработка мер повышения качества услуг в ресторане La Spezia. В процессе работы сделаны выводы и предложения по улучшению организационно-экономических рычагов управления качеством услуг на предприятии"La Spezia".
In the diploma work the question concerning organizational and economic levers of management of quality of services at the enterprise was considered. The work was performed on the example of the limited liability company "La Spezia". Thesis contains the following sections: 1. Theoretical foundations of the system of quality of restaurant services. 2. Analytical study of economic activity and the level of quality of services of the restaurant "La Spezia"; 3. Development of measures to improve the quality of services in the restaurant "La Spezia". In the course of work conclusions and offers on improvement of organizational and economic levers of management of quality of services at the enterprise are made La Spezia.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Czechia Czechia
-1434738690
Germany Germany
1368321
Ireland Ireland
7239
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Poland Poland
12173190
Romania Romania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
1097791881
United Kingdom United Kingdom
63617172
United States United States
1685270787
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Belarus Belarus
1
Belgium Belgium
1
Bulgaria Bulgaria
1
Canada Canada
-1434738693
Czechia Czechia
1097791873
Finland Finland
1368260
France France
1425489923
Germany Germany
1425489912
Israel Israel
1
Italy Italy
1063385
Japan Japan
1685270782
Kazakhstan Kazakhstan
1
Lithuania Lithuania
3041494
Netherlands Netherlands
-1434738686
Poland Poland
-1434738691
Romania Romania
1368355
Slovakia Slovakia
1097791879
Spain Spain
7607351
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
1425489909
United Kingdom United Kingdom
-1434738693
United States United States
1685270788

Files

File Size Format Downloads
Antsibor_bac_rob.pdf 1,07 MB Adobe PDF -176878141

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.