Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89721
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Фінансовий аналіз використання інструментів СММ з метою підвищення ефективності діяльності підприємства
Authors Білан, А.В.
ORCID
Keywords фінансовий аналіз
финансовый анализ
financial analysis
бізнес-проект
бизнес-проект
business project
соціальний медіа маркетинг
социальный медиа маркетинг
social media marketing
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2022
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89721
Publisher Сумський державний університет
License In Copyright
Citation Білан А. В. Фінансовий аналіз використання інструментів СММ з метою підвищення ефективності діяльності підприємства : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 072 - фінанси, банківська справа та страхування / наук. кер. С. В. Похилько. Суми : Сумський державний університет, 2022. 46 с.
Abstract Мета роботи – провести аналіз SMM діяльності, та показати на реальному прикладі, який результат дає бізнесу використання інструментів SMM в соціальних мережах. Об’єктом дослідження є сучасні бізнес-процеси та інструменти SMM, які пов’язані з просуванням власного проекту у соціальних мережах. Предметом дослідження є теоретичні та практичні аспекти використання SMM для розвитку бізнесу у соціальних мережах. У дослідженні використано такі методи дослідження: графічний; статистичний (групування, зіставлення, спостереження й порівняння); діалектичний; експертних оцінок; експериментний метод. Структура роботи. Основна частина дипломної роботи складається з трьох розділів. У першому розділі було розглянуто теоретичні основи SMM, особистий бренд, як метод просування бізнесу, та наведено маркетингові підходи, які використовують українські підприємства у своїй діяльності. У другому розділі досліджено найефективніші безкоштовні та платні способи просування бренду у соціальних мережах. У третьому розділі проведено аналіз просування бізнесу за допомогою сучасних інструментів SMM на прикладі реального підприємства, а саме сервісного центру.
Цель работы – провести анализ SMM деятельности и показать на реальном примере, какой результат дает бизнесу использование инструментов SMM в социальных сетях. Объектом исследования являются современные бизнес-процессы и инструменты SMM, связанные с продвижением собственного проекта в социальных сетях. Предметом исследования являются теоретические и практические аспекты использования SMM для развития бизнеса в социальных сетях. В исследовании использованы следующие методы исследования: графический; статистический (группировка, сопоставление, наблюдение и сравнение); диалектический; экспертных оценок; экспериментный способ. Структура работы. Основная часть дипломной работы состоит из трех глав. В первой главе были рассмотрены теоретические основы SMM, личный бренд как метод продвижения бизнеса и приведены маркетинговые подходы, которые используют украинские предприятия в своей деятельности. Во второй главе исследованы самые эффективные бесплатные и платные способы продвижения бренда в социальных сетях. В третьей главе проведен анализ продвижения бизнеса с помощью современных инструментов SMM на примере реального предприятия, а именно сервисного центра.
The purpose of the work is to conduct an analysis of SMM activities, and to show on a real example what results the use of SMM tools in social networks gives to a business. The object of the study is modern business processes and SMM tools, which are related to the promotion of one's own project in social networks. The subject of the study is the theoretical and practical aspects of using SMM for business development in social networks. The research used the following research methods: graphic; statistical (grouping, comparison, observation and comparison); dialectical; expert evaluations; experimental method. Structure of work. The main part of the thesis consists of three sections. In the first chapter, the theoretical foundations of SMM, personal branding as a method of business promotion were considered, and marketing approaches used by Ukrainian enterprises in their activities were given. The second chapter explores the most effective free and paid ways to promote your brand on social media. In the third section, an analysis of business promotion with the help of modern SMM tools is carried out on the example of a real enterprise, namely a service center.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Austria Austria
28
Germany Germany
1
Ireland Ireland
826
Russia Russia
30
Ukraine Ukraine
4857802
United Kingdom United Kingdom
114351
United States United States
12007499
Unknown Country Unknown Country
389236

Downloads

Australia Australia
1
Belgium Belgium
1282953
Finland Finland
3086
France France
1
Germany Germany
12007500
Poland Poland
8744
Russia Russia
1
Spain Spain
1
Ukraine Ukraine
17369774
United States United States
3070376
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Bilan_bac_rob.pdf 1,46 MB Adobe PDF 33742438

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.