Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89932
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Електронні технології та розвиток підприємництва
Authors Кулікова, Н.О.
ORCID
Keywords бізнес
електронні технології
модель
підприємництво
маркетинг
сайт
business
electronic technologies
model
entrepreneurship
marketing
site
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2022
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89932
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Кулікова Н.О. Електронні технології та розвиток підприємництва : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 076 - підприємництво, торгівля та біржова діяльність / наук. кер. Ю. М. Дерев'янко. Суми : Сумський державний університет, 2022. 44 с.
Abstract Мета роботи – аналіз стану використання сучасних електронних технологій для розвитку підприємницької діяльності. У першому розділі роботи «Цифровий маркетинг» проаналізовано потреба в інтернет-маркетингу, досліджено конкурентну розвідку у мережі «Інтернет» та інструменти інтернет-маркетингу. У другому розділі «Дані в E-Business» проаналізовано роль аналізу даних у електронному бізнесі, основні системи Web-аналітики та принципи Web Mining та Big Data. У третьому розділі «Соціальні медіа» охарактеризовано роль соціальних медіа у суспільстві, наведено базові методи аналізу думок та настроїв у соціальних мережах, охарактеризовано принципи видобутку та аналізу даних із соціальних мереж.
The purpose of the work is to analyze the state of use of modern electronic technologies for the development of entrepreneurial activity. The first chapter of the work "Digital Marketing" analyzed the need for Internet marketing, researched competitive intelligence on the Internet and Internet marketing tools. The second chapter "Data in E-Business" analyzes the role of data analysis in e-business, the main systems of Web analytics and the principles of Web Mining and Big Data. The third chapter "Social media" describes the role of social media in society, provides basic methods of analyzing opinions and sentiments in social networks, and describes the principles of extracting and analyzing data from social networks.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Austria Austria
15066
Iran Iran
1
Ireland Ireland
607337
Russia Russia
4638
Ukraine Ukraine
37030231
United Kingdom United Kingdom
13609469
United States United States
390218119
Unknown Country Unknown Country
37030230

Downloads

Finland Finland
1
France France
1
Georgia Georgia
1
Ireland Ireland
1
Spain Spain
1
Ukraine Ukraine
125327201
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
37030227

Files

File Size Format Downloads
Kulikova_bac_rob.pdf 876,15 kB Adobe PDF 162357434

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.