Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/90793
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Формування та реалізація стратегії підвищення конкурентоспроможності бізнесу
Other Titles Formation and implementation of a strategy for increasing competitiveness of business
Authors Загорулько, А.А.
ORCID
Keywords бізнес
конкурентоспроможність
ризик
розвиток
стратегія розвитку
Type Masters thesis
Date of Issue 2022
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/90793
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Загорулько А. А. Формування та реалізація стратегії підвищення конкурентоспроможності бізнесу : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 076 - підприємництво, торгівля та біржова діяльність / наук. кер. Ю. В. Чорток. Суми : Сумський державний університет, 2022. 42 с.
Abstract Висока конкурентоздатність є запорукою високого і стабільного заробітку. Висока конкурентоспроможність – це основна умова розвитку і життєдіяльності підприємства. Предметом дослідження є економічні відносини, що виникають у процесі розвитку суб’єкта господарювання для забезпечення конкурентоспроможності на ринку. Теоретичною основою та інформаційною базою дослідження послужили наукові праці вітчизняних та зарубіжних економістів, законодавчі та нормативні акти органів нашої держави України. Логіка, мета та завдання дослідження визначили структуру роботи, яка включає: вступ, три розділи, висновок, список літератури. Метою даної кваліфікаційної роботи є аналіз практичних підходів діяльності суб’єктів господарювання та обґрунтування напрямків підвищення конкурентоспроможності. Для досягнення поставленої мети передбачається вирішення таких завдань: - визначити та охарактеризувати чинники конкурентоспроможності продукції підприємства; - розкрити методи та критерії оцінки конкурентоспроможності продукції; - проаналізувати кадровий потенціал підприємства; - оцінити конкурентоспроможність продукції студії; - ідентифікувати проблеми конкурентоспроможності продукція - підвищити рівень кадрового потенціалу - запропонувати шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Estonia Estonia
1
Germany Germany
29
Netherlands Netherlands
24
Ukraine Ukraine
15965
United Kingdom United Kingdom
160
United States United States
15964
Unknown Country Unknown Country
477

Downloads

Czechia Czechia
2797
France France
12479
Germany Germany
87
Lithuania Lithuania
1
Romania Romania
94
Ukraine Ukraine
12483
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1249
Unknown Country Unknown Country
12480

Files

File Size Format Downloads
Zahorulko_mag_rob.pdf 940,34 kB Adobe PDF 41671

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.