Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/90793
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Формування та реалізація стратегії підвищення конкурентоспроможності бізнесу |
Other Titles |
Formation and implementation of a strategy for increasing competitiveness of business |
Authors |
Загорулько, А.А.
|
ORCID | |
Keywords |
бізнес конкурентоспроможність ризик розвиток стратегія розвитку |
Type | Masters thesis |
Date of Issue | 2022 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/90793 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Загорулько А. А. Формування та реалізація стратегії підвищення конкурентоспроможності бізнесу : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 076 - підприємництво, торгівля та біржова діяльність / наук. кер. Ю. В. Чорток. Суми : Сумський державний університет, 2022. 42 с. |
Abstract |
Висока конкурентоздатність є запорукою високого і стабільного заробітку. Висока конкурентоспроможність – це основна умова розвитку і життєдіяльності підприємства.
Предметом дослідження є економічні відносини, що виникають у процесі розвитку суб’єкта господарювання для забезпечення конкурентоспроможності на ринку.
Теоретичною основою та інформаційною базою дослідження послужили наукові праці вітчизняних та зарубіжних економістів, законодавчі та нормативні акти органів нашої держави України.
Логіка, мета та завдання дослідження визначили структуру роботи, яка включає: вступ, три розділи, висновок, список літератури.
Метою даної кваліфікаційної роботи є аналіз практичних підходів діяльності суб’єктів господарювання та обґрунтування напрямків підвищення конкурентоспроможності.
Для досягнення поставленої мети передбачається вирішення таких завдань:
- визначити та охарактеризувати чинники конкурентоспроможності продукції підприємства;
- розкрити методи та критерії оцінки конкурентоспроможності продукції;
- проаналізувати кадровий потенціал підприємства;
- оцінити конкурентоспроможність продукції студії;
- ідентифікувати проблеми конкурентоспроможності продукція
- підвищити рівень кадрового потенціалу
- запропонувати шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
Estonia
1
Germany
29
Netherlands
24
Ukraine
15965
United Kingdom
160
United States
15964
Unknown Country
477
Downloads
Czechia
2797
France
12479
Germany
87
Lithuania
1
Romania
94
Ukraine
12483
United Kingdom
1
United States
1249
Unknown Country
12480
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Zahorulko_mag_rob.pdf | 940,34 kB | Adobe PDF | 41671 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.