Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/90996
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетингова стратегія просування інноваційного продукту на ринок (на прикладі компанії «Філіп Морріс Україна»)
Authors Петруша, Д.О.
ORCID
Keywords маркетинг
marketing
маркетингова стратегія
marketing strategy
маркетингові інновації
marketing innovations
інноваційна діяльність
innovative activity
аналіз ринку
market analysis
маркетингове дослідження
marketing research
Type Masters thesis
Date of Issue 2022
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/90996
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Петруша Д. О. Маркетингова стратегія просування інноваційного продукту на ринок (на прикладі компанії «Філіп Морріс Україна») : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 – маркетинг / наук. кер. Т. В. Пімоненко. Суми : Сумський державний університет, 2022. 84с.
Abstract Сьогодні роль маркетингу в діяльності будь-якої комерційної організації є досить важливою. З обраного напрямку маркетингової діяльності виділяють такі показники підприємства, як обсяг продажів, частка ринку, рентабельність і прибутковість організації. Важливу роль у маркетинговій діяльності відіграє процес створення та реалізації маркетингової стратегії. Більш чітке визначення маркетингової стратегії організації, а також реалізація та подальший контроль за її виконанням допомагає підприємству досягти найкращих результатів на ринку. У першому розділі «Теоретично-методичні аспекти аналізу та організації маркетингової стратегії сучасного підприємства» розглянуто: загальна характеристика маркетингової стратегії організації. Далі визначаються основні фактори, що впливають на його створення, враховується конкретний процес його розробки та етапи реалізації. Визначено характеристики інноваційної діяльності. У другому розділі «Маркетингова діяльність та її аналіз на прикладі ПрАТ «Філіп Морріс Україна» було проаналізовано загальну характеристику підприємства, його фінансово-господарську діяльність. У цьому розділі також міститься аналіз тютюнового ринку України та місце ПрАТ «Філіп Морріс Україна» у цій сфері. Третій розділ «Просування маркетингової стратегії інноваційного продукту на прикладі ПрАТ «Філіп Морріс Україна» базується на висвітленні організаційних аспектів вибору маркетингової стратегії та просування інноваційного продукту ПрАТ «Філіп Морріс Україна». Визначено прямі рекомендації для створення маркетингової стратегії тютюнової компанії та виділено конкретні етапи її реалізації. 3 Результати дослідження були реалізовані шляхом проходження переддипломної практики: виробнича практика: з 24.09.2022 по 16.10.2022. Практична база: ПрАТ «Філіп Морріс Україна».
Today, the role of marketing in the activities of any commercial organization is quite important. From the chosen direction of marketing activity, such indicators of the enterprise as sales volume, market share, profitability and profitability of the organization are distinguished. The process of creating and implementing a marketing strategy plays an important role in marketing activities. A clearer definition of the marketing strategy of the organization, as well as the implementation and further control of its implementation, helps the company to achieve the best results in the market. The first chapter "Theoretical and methodological aspects of the analysis and organization of the marketing strategy of a modern enterprise" deals with: general characteristics of the organization's marketing strategy. Next, the main factors affecting its creation are determined, the specific process of its development and stages of implementation are taken into account. The characteristics of innovative activity are determined. In the second chapter "Marketing activity and its analysis on the example of PJSC "Philip Morris Ukraine", the general characteristics of the enterprise, its financial and economic activity were analyzed. This section also contains an analysis of the tobacco market in Ukraine and the place of PJSC "Philip Morris Ukraine" in this area. The third section "Promotion of the marketing strategy of an innovative product on the example of PJSC "Philip Morris Ukraine" is based on highlighting the organizational aspects of choosing a marketing strategy and promoting an innovative product of PJSC "Philip Morris Ukraine". Direct recommendations for creating a tobacco company's marketing strategy are defined and specific stages of its implementation are highlighted. The results of the research were implemented by completing pre-diploma practice: industrial practice: from 09/24/2022 to 10/16/2022. 5 Practical base: PJSC "Philip Morris Ukraine".
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Belgium Belgium
182855
Canada Canada
12660
France France
1
Germany Germany
182848
Indonesia Indonesia
1
Ireland Ireland
1
Russia Russia
1
Turkey Turkey
192
Ukraine Ukraine
33160463
United Kingdom United Kingdom
6407538
United States United States
6407503
Unknown Country Unknown Country
182852

Downloads

Australia Australia
1
Belgium Belgium
1
Canada Canada
1
France France
6407506
Germany Germany
93466
India India
22
Japan Japan
2972
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
19784005
Poland Poland
182845
Romania Romania
1
Russia Russia
1
Spain Spain
62
Turkey Turkey
48
Ukraine Ukraine
19784009
United Kingdom United Kingdom
6407543
United States United States
33160464

Files

File Size Format Downloads
Petrusha_mag_rob.pdf 990,92 kB Adobe PDF 85822948

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.