Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92023
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Ambient реклама як сучасний інструмент маркетингу у рекламній кампанії підприємства
Authors Охріменко, С.М.
ORCID
Keywords партизанський маркетинг
guerrilla marketing
ембіентна реклама
ambient advertising
outdoor реклама
outdoor advertis
"шумовий" маркетинг
"buzz" marketing
ambient-маркетинг
ambient marketing
ambush- маркетинг
ambush marketing
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2023
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92023
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Охріменко С. М. Ambient реклама як сучасний інструмент маркетингу у рекламній кампанії підприємства : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. Я. М. Кривич. Суми : Сумський державний університет, 2023. 40 с.
Abstract Кваліфікаційна робота складається з 40 сторінок тексту, 2 розділів, 1 таблиц1, 15 рисунків, списку з 25 використаних джерел та 1 додатка. Актуальність теми роботи полягає у необхідності наукового обґрунтування ефективних механізмів застовування аmbient реклама як сучасного інструменту маркетингу у рекламній кампанії підприємства Мета роботи – дослідження теоретико-методичних засад аmbient реклами, як сучасного інструменту маркетингу у рекламній кампанії підприємства. Завдання: дослідити етимологію поняття «аmbient реклама»; визначити переваги та недоліки аmbient реклами; розглянути успішні кейси застосування аmbient реклами у діяльності вітчизняних та світових проєктів; дослідити технологію використання аmbient реклами; виокремити перспективи та проблеми використання аmbient реклами; розробити пропозиції щодо впровадження аmbient реклами в українських реаліях. Об’єктом дипломної роботи є Ambient реклама як сучасний інструмент маркетингу у рекламній кампанії підприємства. Предметом дипломної роботи є характеристики Ambient media, як сучасний інструмент маркетингу у рекламній кампанії підприємства. У дослідженні використано такі наукові методи дослідження: аналізу, синтезу, дедукції, статистичний, методи системно-структурного і порівняльного аналізу, а також елементи методу контент-аналізу. Наукова новизна дослідження: полягає в поглибленні існуючих теоретичних підходів та розробці практичних рекомендацій, щодо використання потенціалу аmbient реклама як сучасний інструмент маркетингу у рекламній кампанії підприємства. Практична значущість дослідження полягає у формуванні рекомендацій щодо покращення рекламної діяльності підприємств, зокрема шляхом застосування такого інструменту як аmbient реклама. У першому розділі розглянуто особливості використання Ambient реклама у рекламній кампанії підприємства, здійснено візуалізацію спільного використання ключових слів у дослідницькій області/темах, пов’язаних з партизанським маркетингом в Web of Science; визначено переваги та недоліки аmbient реклами; розглянуто успішні кейси застосування аmbient реклами у діяльності вітчизняних та світових проєктів. У другому розділі розглянуто практичні аспекти використання Ambient реклама у рекламній кампанії підприємства, а саме досліджено технологія використання аmbient реклами.
The qualification work consists of 40 pages of text, 2 chapters, 1 table, 15 figures, a list of 25 used sources and 1 appendix. The relevance of the topic of the work lies in the need for scientific substantiation of effective mechanisms for establishing ambient advertising as a modern marketing tool in the company's advertising campaign The purpose of the work is to study the theoretical and methodological foundations of ambient advertising as a modern marketing tool in an enterprise's advertising campaign. Task: to investigate the etymology of the term "ambient advertising"; determine the advantages and disadvantages of ambient advertising; consider successful cases of using ambient advertising in the activities of domestic and international projects; to investigate the technology of using ambient advertising; highlight the prospects and problems of using ambient advertising; develop proposals for the introduction of ambient advertising in Ukrainian realities. The object of the thesis is Ambient advertising as a modern marketing tool in the company's advertising campaign. The subject of the thesis is the characteristics of Ambient media as a modern marketing tool in the company's advertising campaign. The research used the following scientific research methods: analysis, synthesis, deduction, statistical, system-structural and comparative analysis methods, as well as elements of the content analysis method. The scientific novelty of the study: consists in the deepening of existing theoretical approaches and the development of practical recommendations regarding the use of the potential of ambient advertising as a modern marketing tool in the company's advertising campaign. The practical significance of the study lies in the formation of recommendations for improving the advertising activities of enterprises, in particular by using such a tool as ambient advertising. In the first section, the peculiarities of using Ambient advertising in the company's advertising campaign were considered, visualization of the shared use of keywords in the research area/topics related to guerrilla marketing in the Web of Science was carried out; the advantages and disadvantages of ambient advertising are determined; successful cases of the use of ambient advertising in the activities of domestic and international projects are considered. In the second chapter, the practical aspects of using Ambient advertising in the company's advertising campaign are considered, namely, the technology of using Ambient advertising is investigated.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

China China
1
Ireland Ireland
1
Netherlands Netherlands
1
Poland Poland
7627297
Slovakia Slovakia
1
Ukraine Ukraine
7627295
United Kingdom United Kingdom
168
United States United States
7627296
Unknown Country Unknown Country
2790416

Downloads

Georgia Georgia
1
Germany Germany
8191
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
7627298
Slovakia Slovakia
1
Ukraine Ukraine
7627294
United Kingdom United Kingdom
169
United States United States
7627295

Files

File Size Format Downloads
Okhrimenko_bac_ rob.pdf 2,31 MB Adobe PDF 22890250

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.