Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92351
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Особливості асертивності студентів із різними рівнями емоційного інтелекту
Authors Некрасова, А.Д.
ORCID
Keywords асертивність
асертивна поведінка
емоційний інтелект
соціальні навички
тренінг розвитку асертивності
соціальна адаптація
психологічна корекція
підвищення асертивності
покращення емоційного інтелекту
assertiveness
assertive behavior
emotional intelligence
social skills
assertiveness development training
social adaptation
psychological correction
increasing assertiveness
improving emotional intelligence
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2023
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92351
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Некрасова А. Д. Особливості асертивності студентів із різними рівнями емоційного інтелекту : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 053 - психологія / наук. кер. Н. В. Коляда. Суми : Сумський державний університет, 2023. 84 с.
Abstract Кваліфікаційна робота присвячена вивченню особливостей асертивності студентів із різними рівнями емоційного інтелекту.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

Belgium Belgium
6004
Bulgaria Bulgaria
1
France France
1
Japan Japan
1
Mongolia Mongolia
1
Singapore Singapore
1759
Ukraine Ukraine
630
United Kingdom United Kingdom
25
United States United States
6003
Unknown Country Unknown Country
14482

Downloads

Belgium Belgium
333
Bulgaria Bulgaria
1
Czechia Czechia
3516
Estonia Estonia
1
France France
5999
Germany Germany
5990
Ireland Ireland
1
Italy Italy
350
Lithuania Lithuania
223
Poland Poland
222
Russia Russia
1759
Singapore Singapore
1
Spain Spain
115
Ukraine Ukraine
5999
United Kingdom United Kingdom
332
United States United States
6001
Unknown Country Unknown Country
14481

Files

File Size Format Downloads
Nekrasova_bak_rob.pdf 1.27 MB Adobe PDF 45324

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.