Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92357
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Емоційне вигорання педагогічних працівників із різними рівнями особистісної ресурсності |
Authors |
Шкрудь, В.С.
|
ORCID | |
Keywords |
ресурсність емоційне вигорання педагогічні працівники програма корекції когнітивно-поведінкова терапія resourcefulness emotional burnout teaching staff correction program cognitive-behavioral therapy |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2023 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92357 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Шкрудь В. С. Емоційне вигорання педагогічних працівників із різними рівнями особистісної ресурсності : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 053 - психологія / наук. кер. Н. М. Теслик. Суми : Сумський державний університет, 2023. 78 с. |
Abstract |
Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню емоційного вигорання педагогічних працівників із різними рівнями особистісної ресурсності. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views
![Australia](/flags/au.gif)
1
![China](/flags/cn.gif)
1
![Romania](/flags/ro.gif)
1
![Singapore](/flags/sg.gif)
1
![Ukraine](/flags/ua.gif)
143
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
5
![United States](/flags/us.gif)
232
![Unknown Country](/flags/--.gif)
1
Downloads
![Belgium](/flags/be.gif)
1
![Finland](/flags/fi.gif)
1
![France](/flags/fr.gif)
65
![Germany](/flags/de.gif)
385
![India](/flags/in.gif)
1
![Ireland](/flags/ie.gif)
1
![Japan](/flags/jp.gif)
65
![Lithuania](/flags/lt.gif)
1
![Netherlands](/flags/nl.gif)
232
![Norway](/flags/no.gif)
1
![Poland](/flags/pl.gif)
231
![Romania](/flags/ro.gif)
65
![Ukraine](/flags/ua.gif)
386
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
1
![United States](/flags/us.gif)
66
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Shkrud_bak_rob.pdf | 754,25 kB | Adobe PDF | 1502 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.