Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92553
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Сучасна передвища освіта: формування рекламно-інформаційної кампанії
Other Titles Modern pre-higher education: formation of an advertising and information campaign
Authors Карепіна, О.О.
ORCID
Keywords коледж
college
рекламна кампанія
рекламная кампания
advertising campaign
сценарії
сценарии
scenarios
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2023
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92553
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Карепіна О. О. Сучасна передвища освіта: формування рекламно-інформаційної кампанії : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 061 – журналістика / наук. кер. Я. В. Яненко. Суми : Сумський державний університет, 2023. 40 с.
Abstract Актуальність теми роботи: рекламно-інформаційна кампанія для Класичного фахового коледжу була розроблена за декількох причин. По перше, рекламна кампанія допомагає підвищити обізнаність про коледж серед цільової аудиторії та допоможе залучити нових студентів. По-друге, підвищить репутацію та підтримає імідж навчального закладу. По-третє, допоможе відрізнити коледж від конкурентів. Рекламна кампанія буде реалізована переважно в соціальних мережах, тож звідси витікає ще один аспект актуальності роботи. У тому, що за допомогою використання соціальних мереж можливо залучити велику кількість потенційної ЦА.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

Netherlands Netherlands
1
Singapore Singapore
3093
Ukraine Ukraine
239
United Kingdom United Kingdom
29
United States United States
1881
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Austria Austria
1
France France
124
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
398
United States United States
5245

Files

File Size Format Downloads
Karepіna_bak_rob.pdf 2,35 MB Adobe PDF 5769

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.