Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92718
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Розробка плану просування інтернет-магазину в сфері побутової техніки
Authors Касьян, Д.І.
ORCID
Keywords маркетингова стратегія
marketing strategy
інтернет-магазин
Internet-shop
план просування
promotion plan
ринок побутової техніки
методи просування онлайн
online promotion methods
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2023
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92718
Publisher Сумський державний університет
License In Copyright
Citation Касьян Д. І. Розробка плану просування інтернет-магазину в сфері побутової техніки : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 076 - підприємництво, торгівля та біржова діяльність / наук. кер. Г. В. Салтикова. Суми : Сумський державний університет, 2023. 47 с.
Abstract Актуальність дослідження розробки плану просування інтернет-магазину в сфері побутової техніки полягає в наступних аспектах: За більш ніж останні 20 років ми спостерігаємо постійне зростання ринку електронної комерції, та кількості людей які здійснюють покупки через Інтернет. Інтернет-магазини стають все більш зручним і популярним варіантом для покупки будь-чого, в тому числі і побутової техніки, тому розробка ефективного плану просування є актуальним завданням. В цій роботі було розкрито тему поняття інтернет-магазину та дослідження сучасних методів просування. На основі проведеного дослідження була створена стратегія просування, яка включає в себе декілька найпопулярніших методів просування для онлай бізнесу. Також було проведено разрахунки ефективності вкладень у рекламу в тематиці побутової техніки.
The relevance of research into the development of a plan for the promotion of an online store in the field of household appliances lies in the following aspects: For more than the last 20 years, we have observed a constant growth of the e-commerce market and the number of people who make purchases via the Internet. Online stores are becoming an increasingly convenient and popular option for buying anything, including household appliances, so developing an effective promotion plan is an urgent task. In this work, the topic of the concept of an online store and the study of modern methods of promotion were revealed. On the basis of the conducted research, a promotion strategy was created, which includes several of the most popular promotion methods for online business. Calculations of the effectiveness of investments in advertising in the field of household appliances were also carried out.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Ukraine Ukraine
821
United Kingdom United Kingdom
124
United States United States
823
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Germany Germany
821
Russia Russia
450
Ukraine Ukraine
822
United States United States
125
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Kasyan_bac_rob.docx 9,01 MB Microsoft Word XML 2219

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.