Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92781
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Email-маркетинг в освітній сфері: сучасні тренди та інструменти
Authors Олійник, Б.С.
ORCID
Keywords email-маркетинг
email-marketing
стратегія
strategy
маркетингова стратегія
marketing strategy
освітня сфера
education
діджитал середовище
digital environment
конкурентоспроможність
competitiveness
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2023
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92781
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Олійник Б. С. Email-маркетинг в освітній сфері: сучасні тренди та інструменти : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавр : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. О. Ю. Чигрин. Суми : Сумський державний університет, 2023. 44 с.
Abstract Email-маркетинг є законним, прибутковим і широко використовуваним бізнес-інструментом, якому загрожує небезпека бути переповненим небажаною комерційною електронною поштою (також відомою як спам). Традиційні підходи до підтримки надійності легітимних атак електронною поштою є частиною проблеми. Але при цьому email-маркетинг залишається одним з найефективніших інструментів розвитку бізнесу в короткострокових та середньострокових цілях. Об’єкт дослідження: ТОП-5 кращих університетів України на 2022 рік та Сумський державний університет. Предмет дослідження: основні тенденції email-маркетингу. Мета дослідження: аналіз цифрового потенціалу закладів вищої освіти з використання email-маркетингу. Серед завдань, які допоможуть у досягненні мети можна виокремити: огляд теоретичних основ email-маркетингу серед наукової спільности; аналіз конкурентоспроможності в діджитал середовищі ТОП-5 кращих університетів України на 2022 рік; формування пропозицій із вдосконалення маркетингової стратегії для закладів вищої освіти; написання висновків, що підсумують проведене дослідження. Інформаційна основа дослідження. Інформаційну складову дослідження формують вітчизняні та закордонні наукові праці з маркетингу та просування у соціальних мережах, звіти та аналіз діяльності вищих навчальних закладів з позиції маркетингу та тематичні статті. Практична значущість роботи. Отримані результати дослідження та запропоновані заходи з впровадження стратегії email-маркетингу в освітній сфері можуть бути корисні для подальшого будування плану профорієнтаційної роботи університету. У першому розділі розглядаються теоретичні основи email-маркетингу, досліджується сучасні тенденцій в email-маркетингу. Також проведений бібліометричний аналіз в сфері email-маркетинг. В другому розділі проводиться аналіз конкурентоспроможності закладів освіти в діджитал середовищи на прикладі ТОП-5 кращих університетів України на 2022 рік. У третьому розділі запропоновані практичні та теоретичні заходи щодо впровадження email-маркетинг в освітній сфері на прикладі кафедри маркетингу Сумського державного університету.
Email marketing is a legitimate, profitable and widely used business tool that is in danger of being overwhelmed by unwanted commercial email (also known as spam). Traditional approaches to maintaining the credibility of legitimate email attacks are part of the problem. However, email marketing remains one of the most effective tools for business development in the short and medium term. Research object: TOP-5 best universities of Ukraine for 2022 and Sumy State University. Subject of research: the main trends of email marketing. The purpose of the research: analysis of the digital potential of higher education institutions using email marketing. Among the tasks that will help in achieving the goal, the following can be distinguished: - review of the theoretical foundations of email marketing among the scientific community; - analysis of competitiveness in the digital environment of the TOP-5 best universities of Ukraine for 2022; - formation of proposals for improving the marketing strategy for institutions of higher education; - writing conclusions summarizing the conducted research. The information base of the study. The information component of the research is formed by domestic and foreign scientific works on marketing and promotion in social networks, reports and analysis of the activities of higher educational institutions from the point of view of marketing, and thematic articles. Practical significance of the work. The obtained results of the research and the proposed measures for the implementation of the email marketing strategy in the educational field can be useful for the further development of the university's career guidance plan. The first chapter examines the theoretical foundations of email marketing, examines modern trends in email marketing. A bibliometric analysis was also carried out in the field of email marketing. The second section analyzes the competitiveness of educational institutions in the digital environment using the example of the TOP-5 best universities of Ukraine for 2022. In the third section, practical and theoretical measures for the implementation of email-marketing in the educational sphere are proposed, using the example of the Department of Marketing of Sumy State University.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Ireland Ireland
9
Slovakia Slovakia
558
Ukraine Ukraine
560
United Kingdom United Kingdom
43
United States United States
2389

Downloads

Netherlands Netherlands
1
Slovakia Slovakia
1
Ukraine Ukraine
561
United States United States
2388

Files

File Size Format Downloads
Oliynik_bak_rob.pdf 2,78 MB Adobe PDF 2951

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.