Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92856
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Foreign investment in the economy of Ukraine: scope, structure, efficiency
Authors Demenko, M.
ORCID
Keywords foreign investment
іноземні інвестиції
scope
сфера застосування
прямі закордонні інвестиціїb
foreign direct investment
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2023
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92856
Publisher Sumy State University
License Copyright not evaluated
Citation Demenko M. Foreign investment in the economy of Ukraine: scope, structure, efficiency : bachelor's qualification work : specialty 292 – international economic relations / head F. Zhuravka. Sumy : Sumy State University, 2023. 46 p.
Abstract Ця бакалаврська кваліфікаційна робота присвячена дослідженню ролі іноземних інвестицій в економіці України, з акцентом на їх обсягах, структурі та ефективності. Метою дослідження є комплексний аналіз тенденцій іноземних інвестицій та їх впливу на українську економіку, а також оцінка ефективності цих інвестицій.
This bachelor’s degree qualification paper examines the role of foreign investment in the economy of Ukraine, focusing on its scope, structure, and efficiency. The study aims to provide a comprehensive analysis of foreign investment trends and their impact on the Ukrainian economy, as well as assess the efficiency of these investments.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Germany Germany
1
Malaysia Malaysia
1
Ukraine Ukraine
29
United Kingdom United Kingdom
9
United States United States
48
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Finland Finland
12
Italy Italy
1
Netherlands Netherlands
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
47
United States United States
90

Files

File Size Format Downloads
Demenko_bac_rob.pdf 960,94 kB Adobe PDF 152

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.