Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/93090
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Таргетована реклама у соціальних мережах: сутність та основні терміни
Other Titles Targeted advertising in social networks: essence and basic terms
Authors Krykunenko, Oleksii Oleksandrovych
ORCID
Keywords таргетинг
реклама
рекламний бюджет
цільова аудиторія
targeting
advertising
advertising budget
target audience
Type Conference Papers
Date of Issue 2023
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/93090
Publisher Сумський державний університет
License In Copyright
Citation Крикуненко О. О. Таргетована реклама у соціальних мережах: сутність та основні терміни // Сучасний масовокомунікаційний простір: історія, реалії, перспективи : збірник наукових праць IІ Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих науковців, м. Суми, 25–26 травня 2023 р. / відп. за вип. В. О. Садівничий. Суми : Сумський державний університет, 2023. С. 59-63.
Abstract Стаття присвячена вивченню таргетованої реклами у соціальних мережах, розкритті її основної сутності та основної термінології. З’ясовано важливість таргетингу у сучасній медіа індустрії. У статті також обговорюються основі переваги та недоліки таргетованої реклами та цілі таргетингу загалом.
The article is devoted to the study of targeted advertising in social networks, disclosure of its main essence and basic terminology. The importance of targeting in the modern media industry is defined. The article also discusses the main advantages and disadvantages of targeted advertising and the goals of targeting in general.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Italy Italy
1
Poland Poland
282
Ukraine Ukraine
6011
United Kingdom United Kingdom
130
United States United States
14724
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Poland Poland
1872
Ukraine Ukraine
6012
United Kingdom United Kingdom
131
United States United States
21150

Files

File Size Format Downloads
Krikunenko_targeting.pdf 1,24 MB Adobe PDF 29165

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.