Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94312
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Стратегії маркетингу та просування товарів на торговельних платформах у Інтернет-середовищі
Authors Рижкова, А.С.
ORCID
Keywords ремаркетинг
remarketing
ремаркетингові інструменти
remarketing tools
маркетингова стратегія
marketing strategy
механізми ремаркетингу
remarketing mechanisms
повторні продажі
repeated sales
Type Masters thesis
Date of Issue 2023
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94312
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Рижкова А. С. Стратегії маркетингу та просування товарів на торговельних платформах у Інтернет-середовищі : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. О. Ю. Чигрин. Суми : Сумський державний університет, 2023. 45 с.
Abstract Актуальність роботи полягає у детальному аналізі та поширенні серед компаній українського ринку нестандартних способів використання ремаркетингу. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження практик використання ремаркетингових інструментів в інтернет-бізнесі України, аналіз основних особливостей та розробка рекомендацій щодо вдосконалення ремаркетингової стратегії на конкретному підприємстві. Завдання роботи: оцінити стан використання ремаркетингу в Україні; дослідити особливості е-бізнесу на прикладі компанії JustSchool; з’ясувати місце ремаркетингу в загальній маркетинговій стратегії названої компанії; визначити основні особливості, переваги та недоліки використання ремаркетингу на обраному підприємстві; розробити рекомендації щодо покращення ремаркетингових заходів, збільшенню % конверсії та оптимізації діяльності відділу. Об’єкт дослідження – методи та інструменти використання ремаркетингу на прикладі онлайн-школи JustSchool. Предмет дослідження – теоретичні та практичні основи створення та реалізації ремаркетингової стратегії підприємства. Наукова новизна роботи полягає в розширенні поняття «ремаркетингові заходи» в бізнес-середовищі України. Практичне значення полягає у формуванні рекомендацій з покращення ремаркетингової діяльності для конкретного підприємства, які можуть бути використаними у майбутньому. У першому розділі розглянуто основне поняття, переваги та стан розвитку ремаркетингу в Україні, визначено основні формати реклами та галузі бізнесу України з найчастішим застосуванням ремаркетингу. З’ясовано основні аспекти ремаркетингу, що потребують доопрацювання. У другому розділі проведено детальний аналіз маркетингової стратегії підприємства (онлайн-школи JustSchool), досліджено особливості формування товарної, цінової, організаційної політики школи. У третьому розділі означено принципи та особливості застосування ремаркетингових заходів на підприємстві, окреслено ряд переваг та недоліків, проаналізовано шляхи реалізації механізмів ремаркетингу, оцінено необхідність та результативність таких дій, а також розраховано припустиму вартість утримання 1 клієнта. На основі цього було розроблено ряд практичних рекомендацій щодо покращення діяльності відділу повторних продажів.
The relevance of the work lies in the detailed analysis and dissemination among companies of the Ukrainian market of non-standard ways of using remarketing. The purpose of the qualification work is to study the practices of using remarketing tools in the Internet business of Ukraine, analyze the main features and develop recommendations for improving the remarketing strategy at a specific enterprise. Tasks: to assess the state of remarketing use in Ukraine; explore the features of e-business using the example of the JustSchool company; find out the place of remarketing in the general marketing strategy of the named company; determine the main features, advantages and disadvantages of using remarketing at the selected enterprise; develop recommendations for improving remarketing activities, increasing conversion % and optimizing the department’s activities. The object of the study is the methods and tools of using remarketing on the example of the online school JustSchool. The subject of the study is the theoretical and practical foundations of creating and implementing the company’s remarketing strategy. The scientific novelty of the work lies in the expansion of the concept of «remarketing measures» in the business environment of Ukraine. The practical value lies in the formation of recommendations for improving remarketing activities for a specific enterprise, which can be used in the future. In the first section, the main concept, advantages and state of development of remarketing in Ukraine are considered, the main advertising formats and business sectors of Ukraine with the most frequent use of remarketing are defined. The main aspects of remarketing that need to be refined have been clarified. In the second chapter, a detailed analysis of the marketing strategy of the enterprise (JustSchool online school) was carried out, the peculiarities of the formation of the product, price, and organizational policy of the school were investigated. In the third chapter, the principles and features of the application of remarketing measures at the enterprise are defined, a number of advantages and disadvantages are outlined, the ways of implementing remarketing mechanisms are analyzed, the necessity and effectiveness of such actions are assessed, and the acceptable cost of keeping 1 client is calculated. Based on this, a number of practical recommendations for improving the performance of the repeat sales department were developed.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Australia Australia
1
China China
11
Ukraine Ukraine
102
United States United States
21

Downloads

China China
1
Ukraine Ukraine
70
United States United States
103

Files

File Size Format Downloads
Ryzhkova_mag_rob.pdf.pdf 868,42 kB Adobe PDF 174

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.