Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94317
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Аналіз і удосконалення комплексу маркетингу підприємства
Authors Григор’єва, А.С.
ORCID
Keywords маркетинговий аспект
marketing aspect
маркетингові комунікації
marketing communications
послуги
services
цінова політика
pricing policy
компанія ТОВ «Нова пошта»
"Nova Poshta" LLC
Type Masters thesis
Date of Issue 2023
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94317
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Григор’єва А. С. Аналіз і удосконалення комплексу маркетингу підприємства : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. О. Ю. Чигрин. Суми : Сумський державний університет, 2023. 36 с.
Abstract Актуальність теми роботи полягає у необхідності наукового обґрунтування забезпечення ефективної конкурентоспроможності та задоволення потреб сучасного ринку та клієнтів. Метою кваліфікаційної роботи є розроблення концепції удосконалення маркетингового комплексу підприємства ТОВ «Нова пошта» в умовах ринкових відносин, спрямованого на покращення прибутку підприємства у перспективі. Завдання роботи: дослідити теоретичні аспекти управління підприємством; проаналізувати історію розвитку компанії, її маркетинговий аспект та маркетингові комунікації; сформувати рекомендації щодо удосконалення комплексу маркетингу підприємства ТОВ «Нова пошта». Об’єктом дослідження є процес управління підприємства. Предметом дослідження є теоретичні й методичні показники стратегічного управління підприємства. Методи дослідження – аналіз і синтез, структурний і порівняльний аналіз. Наукова новизна дослідження полягає у формуванні рекомендацій щодо покращень ефективності методів просування підприємства. У першому розділі розглянуто теоретичну базу. У другому розділі розглянуто характеристику підприємства, його історія створення та розвиток, структура та основні цілі що просуває підприємство, цінова політика, маркетинговий аспект та маркетингові комунікації підприємства. У третьому розділі представлено порівняння підприємства з основним конкурентом на ринку та сформовано рекомендації щодо покращень ефективності просування маркетингового комплексу підприємства
The relevance of the thesis lies in the necessity of scientifically justifying the provision of effective competitiveness and meeting the needs of the modern market and clients. The aim of the thesis is to develop a concept for improving the marketing complex of the LLC "Nova Poshta" enterprise in the conditions of market relations aimed at enhancing the company's profits in the long run. The tasks of the thesis are to explore the theoretical aspects of enterprise management, analyze the company's development history, its marketing aspect, and marketing communications, as well as to formulate recommendations for improving the marketing complex of the LLC "Nova Poshta." The object of the study is the process of enterprise management. The subject of the study is the theoretical and methodological indicators of enterprise strategic management. Research methods include analysis, synthesis, structural, and comparative analysis. The scientific novelty of the research lies in the formation of recommendations for improving the effectiveness of enterprise promotion methods. The first section covers the theoretical framework. The second section provides an overview of the enterprise, its history of creation and development, structure, primary objectives pursued by the enterprise, pricing policy, marketing aspect, and marketing communications of the enterprise. The third section presents a comparison of the enterprise with the main competitor in the market and formulates recommendations for enhancing the effectiveness of promoting the enterprise's marketing complex.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

China China
124
Ukraine Ukraine
16
United States United States
66

Downloads

Ukraine Ukraine
17
United States United States
207

Files

File Size Format Downloads
Hryhor`ieva_mag_rob.pdf.pdf 735,85 kB Adobe PDF 224

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.