Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94367
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетинг в управлінні збутовою діяльністю підприємства
Authors Шипілов, І.П.
ORCID
Keywords маркетинг
marketing
збутова діяльність
sales activity
ланцюги поставок
supply chains
постачання
supply
логістичний процес
logistics process
Type Masters thesis
Date of Issue 2023
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94367
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Шипілов І. П. Маркетинг в управлінні збутовою діяльністю підприємства : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. Є. А. Зябіна. Суми : Сумський державний університет, 2023. 44 с.
Abstract Актуальність теми роботи визначається сучасними викликами, з якими стикаються підприємства на постійно змінюючихся ринках. У контексті глобалізації та швидкого темпу технологічного розвитку, важливість ефективного управління збутовою діяльністю через призму маркетингу набуває критичного значення. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження ролі маркетингу в управління збутовою діяльністю. Завдання роботи: визначити теоретичні аспекти основних підходів до маркетингового управління збутовою діяльністю; дослідити актуальні тенденції в маркетингу та їх роль у збутовій діяльності; провести бібліометричний аналіз основних підходів до маркетингового управління збутовою діяльністю; провести оцінку маркетингової та збутової діяльності підприємства ТОВ «АПС-СУМИ»; визначити основні шляхи удосконалення управління збутовою діяльністю підприємства. Об’єктом дослідження є господарська діяльність компанії ТОВ «АПС-СУМИ». Предметом дослідження є збутова діяльність ТОВ «АПС-СУМИ». Практична значущість дослідження полягає у формуванні рекомендацій щодо удосконалення управління збутовою діяльністю підприємства. У першому розділі розглянуто теоретичні аспекти основних підходів до маркетингового управління збутовою діяльністю. У другому розділі проаналізовано маркетингова та збутова діяльності підприємства ТОВ «АПС-СУМИ». У третьому розділі запропоновано основні шляхи удосконалення управління збутовою діяльністю підприємства.
The relevance of the topic of the work is determined by the modern challenges faced by companies in constantly changing markets. In the context of globalization and the rapid pace of technological development, the importance of effective management of sales activities through the prism of marketing is becoming critical. The purpose of the qualification work is to study the role of marketing in managing sales activities. The task of the work: to determine the theoretical aspects of the main approaches to marketing management of sales activities; research current trends in marketing and their role in sales activities; conduct a bibliometric analysis of the main approaches to marketing management of sales activities; carry out an assessment of the marketing and sales activities of the company "APS-SUMY" LLC; to determine the main ways of improving the management of the company's sales activities. The object of the study is the economic activity of the company "APS-SUMY" LLC. The subject of the study is the sales activity of "APS-SUMY" LLC. The practical significance of the study lies in the formation of recommendations for improving the management of the company's sales activities. The first chapter deals with the theoretical aspects of the main approaches to marketing management of sales activities. The second section analyzes the marketing and sales activities of the company "APS-SUMY". In the third section, the main ways of improving the management of the company's sales activities are proposed.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

China China
1
Ukraine Ukraine
13
United States United States
12

Downloads

China China
1
Ukraine Ukraine
1
United States United States
1

Files

File Size Format Downloads
Shypilov_mag_rob.pdf 1,42 MB Adobe PDF 3

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.