Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95708
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Особливості тривожності осіб юнацького віку з різними рівнями самооцінки
Authors Глазун, С.О.
ORCID
Keywords тривожність
самооцінка
юнацький вік
когнітивно-поведінкова терапія
арт-терапія
програма корекції
anxiety
adolescence
self-esteem
cognitive-behavioral therapy
art-therapy
correction program
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95708
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Глазун С. О. Особливості тривожності осіб юнацького віку з різними рівнями самооцінки : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 053 - психологія / наук. кер. П. І. Сахно. Суми : Сумський державний університет, 2024. 71 с.
Abstract Кваліфікаційна робота бакалавра присвячена вивченню особливостей тривожності осіб юнацького віку з різними рівнями самооцінки та корекції феномену тривожності. Було теоретично проаналізовано поняття тривожності як психічної властивості та стану організму в юнацькому віці , особливості формування самооцінки осіб юнацького віку. Підібрано методи для дослідження особливостей тривожності осіб юнацького вік з різними рівнями самооцінки. Обґрунтовано та проведено емпіричне дослідження, яке показало, що рівень тривожності осіб юнацького віку має зворотній зв’язок з рівнем самооцінки. Проаналізовано підходи та методи психологічної корекції тривожності осіб юнацького віку. Визначено найбільш ефективні психологічні методи для корекції тривожності. Аргументовано використання психологічного когнітивно-поведінкового напряму та методів арт-терапії для корекції тривожності. Розроблено програму корекції за допомогою когнітивно-поведінкової терапії та арт-терапії. Проведено часткову апробацію цієї програми корекції, описано етапи її проведення та охарактеризовано особливості реалізації програми у дистанційному форматі.
The bachelor's thesis is dedicated to studying the peculiarities of anxiety in adolescents with different levels of self-esteem, and correcting the phenomenon of anxiety. The concept of anxiety as a mental property and state of the organism in adolescents, the characteristics of self-esteem formation in adolescents, and components of anxiety in adolescents were theoretically analyzed. Methodologies for studying the peculiarities of anxiety in adolescents with different levels of self-esteem were selected. An empiricial study was conducted that showed that the level of anxiety in adolescents has an inverse relationship to their levels of self-esteem. Approaches and methods of psychological correction of anxiety in adolescents were analyzed. The most effective psychological methods for correcting anxiety were determined. The use of cognitive-behavioral therapy and art-therapy for anxiety correction was justified. A program for correction using cognitive-behavioral therapy and art-therapy was developed. A partial testing of this correction program was carried out, and the stages of its implementation were described, as well as the peculiarities of the program's implementation in a distance format.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

Mongolia Mongolia
1
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
4

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Hlazun_bak_rob.pdf 1,8 MB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.