Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95709
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Емоційне вигорання студентів з різними мотивами навчальної діяльності
Authors Самофал, А.О.
ORCID
Keywords емоційне вигорання
студенти закладів вищої освіти
програма психопрофілактики
конгнітивно-поведінкова терапія
emotional burnout
students of higher education institutions
psychological prevention program
cognitive behavioral therapy
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95709
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Самофал А. О. Емоційне вигорання студентів з різними мотивами навчальної діяльності : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 053 - психологія / наук. кер. Н. М. Теслик. Суми : Сумський державний університет, 2024. 80 с.
Abstract Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню емоційного вигорання студентів із різними мотивами навчальної діяльності. Актуальність дослідження полягає в необхідності вивчення впливу мотиваційних чинників на емоційне вигорання студентів та в розробці програм профілактики, які враховуватимуть цей зв'язок. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що раніше не було проведено системного вивчення специфіки емоційного вигорання у студентів Сумського державного університету (СумДУ) з різними мотивами навчання. Отримані в ході дослідження дані дозволять виявити особливості емоційного вигорання у студентів СумДУ з різними мотивами навчальної діяльності. Визначено, що вигорання може мати як позитивний, так і негативний вплив на роботу та загальний стан людини. Важливо знати, як ним керувати, щоб жити здоровим і продуктивним життям. Відповідно до емпіричного дослідження зв’язку емоційного вигорання та мотивів навчальної діяльності виявлено, що на успішність студентів значно впливають два фактори: вигорання та мотивація до навчання. Емоційне вигорання часто зустрічається у студентів, які переживають хронічний стрес, зокрема, зіткнулися зі значними академічними труднощами та тиском. Натомість мотивація до навчання відіграє вирішальну роль у досягненні успішних результатів, впливаючи на залученість, наполегливість і загальний успіх студентів. Головними факторами, які сприяють виникненню емоційного вигорання серед студентів, є їх особистісні особливості. У більшість студентів переважає сформована фаза резистенції та адекватний вибір професії. Розроблена психологічна програма профілактики емоційного вигорання юнаків з різними рівнями соціально-психологічної адаптації.
The qualification work is devoted to the study of emotional burnout of students with different motives for learning activities. The relevance of the study lies in the need to study the influence of motivational factors on students' emotional burnout and to develop prevention programs that take this relationship into account. The scientific novelty of the study is that there has been no systematic study of the specifics of emotional burnout in students of Sumy State University (Sumy State University) with different learning motives. The data obtained in the course of the study will allow to identify the peculiarities of emotional burnout in students of Sumy State University with different motives of learning. It has been determined that burnout can have both positive and negative effects on work and the general state of a person. It is important to know how to manage it in order to live a healthy and productive life. According to an empirical study of the relationship between emotional burnout and learning motivation, it was found that two factors significantly affect student performance: burnout and motivation to learn. Emotional burnout is often found in students who experience chronic stress, in particular, those who face significant academic difficulties and pressure. Instead, motivation to learn plays a crucial role in achieving successful outcomes, influencing student engagement, persistence, and overall success. The main factors that contribute to the emergence of emotional burnout among students are their characteristics. The majority of students have an established phase of resistance and an adequate choice of profession. A psychological program for the prevention of emotional burnout among young men with different levels of social and psychological adaptation has been developed.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
6
Unknown Country Unknown Country
9

Downloads

Ukraine Ukraine
1
United States United States
18

Files

File Size Format Downloads
Samofal_bak_rob.pdf 744,18 kB Adobe PDF 19

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.