Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95778
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Розробка плану просування інтернет-магазину
Authors Дідоренко, Р.
ORCID
Keywords електронна комерція
electronic commerce
веб-сайт
website
конкурентний аналіз
competitive analysis
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95778
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Дідоренко Р. Розробка плану просування інтернет-магазину : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 076 – підприємництво, торгівля та біржова діяльність / наук. кер. О. О. Захаркін. Суми : Сумський державний університет, 2024. 64 с.
Abstract Актуальність теми роботи Потреба в конкурентному аналізі веб-сайтів є критичною для різних учасників ринку електронної комерції: від власників бізнесів та маркетологів до розробників веб-сайтів, інвесторів, державних регулюючих органів та споживачів. Аналіз сильних та слабких сторін веб-сайтів конкурентів дозволяє визначити найкращі практики та виявити області, які потребують покращення, що сприяє підвищенню конкурентоспроможності та успішності власного бізнесу. Об’єкт дослідження – процеси забезпечення конкурентоспроможності на рівні веб-сайтів у сфері електронної комерції. Предмет дослідження – сучасні методи, технології та інструменти, що використовуються для аналізу та покращення функціональності веб-сайтів, які сприяють реалізації принципів успішного розвитку електронної комерції. Метою даної роботи є розробка плану просування інтернет-магазину в сфері одягу та аксесуарів. Методи дослідження – абстрагування, ідеалізація, формалізація, аналіз і синтез, індукція і дедукція, аксіоматика, узагальнення. У першому розділі кваліфікаційної роботи розглядаються теоретичні аспекти конкурентного аналізу веб-сайтів в електронній комерції. У другому розділі проаналізовано сильні та слабкі сторони веб-сайтів основних конкурентів (CROPP, MANGO, ZARA). У третьому розділі досліджено рекомендації для покращення функціональності та інтерфейсу власного веб-сайту на основі проведеного аналізу.
Relevance of the topic of the work The need for competitive website analysis is critical for various players in the e-commerce market, from business owners and marketers to website developers, investors, government regulators and consumers. Analyzing the strengths and weaknesses of competitors' websites allows you to identify best practices and identify areas that need improvement, which contributes to increasing the competitiveness and success of your own business. The object of the study is the processes of ensuring competitiveness at the level of websites in the field of e-commerce. The subject of research is modern methods, technologies and tools used to analyze and improve the functionality of websites, which contribute to the implementation of the principles of successful development of e-commerce. The purpose of this work is to develop a promotion plan for an online store in the field of clothing and accessories. Research methods - abstraction, idealization, formalization, analysis and synthesis, induction and deduction, axiomatics, generalization. The first section of the qualification work deals with the theoretical aspects of competitive analysis of websites in e-commerce. The second section analyzes the strengths and weaknesses of the websites of the main competitors (CROPP, MANGO, ZARA). The third chapter explores recommendations for improving the functionality and interface of your own website based on the analysis.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Argentina Argentina
1
Germany Germany
1
Ukraine Ukraine
11
United States United States
15

Downloads

United States United States
1

Files

File Size Format Downloads
Didorenko_bac_rob.pdf 2,01 MB Adobe PDF 1

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.