Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95920
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Використання соціальних мереж для просування підприємницької діяльності
Authors Миколенко, О.А.
ORCID
Keywords соціальний медіа маркетинг
social media marketing
соціальні мережі
social networks
стратегія просування
promotion strategy
ефективність просування
promotion effectiveness
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95920
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Миколенко А. О. Використання соціальних мереж для просування підприємницької діяльності : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 076 - підприємництво, торгівля та біржова діяльність / наук. кер. В. І. Вороненко. Суми : Сумський державний університет, 2024. 51 с.
Abstract На сьогоднішній день розвиток будь-якого підприємства важко уявити без цілеспрямованої маркетингової діяльності, що є частиною його стратегічного управління. Це одна із найважливіших складових сучасного бізнесу. Актуальність теми дослідження пов'язана зі зростанням популярності соціальних мереж, які стають ефективним інструментом маркетингової діяльності.
Today, it is difficult to imagine the development of any enterprise without purposeful marketing activity, which is part of its strategic management. This is one of the most important components of modern business. The relevance of the research topic is related to the growing popularity of social networks, which are becoming an effective tool for marketing activities.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Australia Australia
1
Ukraine Ukraine
14
United States United States
18

Downloads

Ukraine Ukraine
20
United States United States
34

Files

File Size Format Downloads
Mikolenko_bac_rob.pdMikof 686,27 kB Adobe PDF 54

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.