Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95923
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Інноваційні підходи до надання послуг та розробки додаткових сервісів у роздрібній торгівлі
Authors Сизоненко, С.В.
ORCID
Keywords автоматизація
блокчейн
інтернет речей
персоналізація
роздрібна торгівля
фулфілмент
штучний інтелект
automation
blockchain
Internet of Things
personalization
retail
fulfillment
artificial intelligence
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95923
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Сизоненко С. В. Інноваційні підходи до надання послуг та розробки додаткових сервісів у роздрібній торгівлі : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 076 - підприємництво, торгівля та біржова діяльність / наук. кер. О. М. Маценко. Суми : Сумський державний університет, 2024. 57 с.
Abstract Актуальність теми роботи обумовлена необхідністю впровадження інноваційних підходів у роздрібній торгівлі для підвищення конкурентоспроможності та задоволення потреб клієнтів. В умовах швидких змін на ринку та розвитку технологій, компанії мають адаптуватися, щоб забезпечити високу якість обслуговування і задовольнити вимоги сучасних споживачів. Метою роботи є дослідження інноваційних підходів до надання послуг та розробки додаткових сервісів у роздрібній торгівлі. Основні завдання включають аналіз теоретичних основ, вивчення сучасних технологій та оцінку їх впливу на досвід клієнтів.
The relevance of the topic is determined by the necessity to implement innovative approaches in retail to enhance competitiveness and meet customer needs. In the context of rapid market changes and technological advancements, companies must adapt to ensure high-quality service and satisfy the demands of modern consumers. The aim of the work is to study innovative approaches to providing services and developing additional services in retail. The main tasks include analyzing theoretical foundations, studying modern technologies, and evaluating their impact on customer experience.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
8
United States United States
13
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Germany Germany
10
Ukraine Ukraine
9
United States United States
1

Files

File Size Format Downloads
Syzonenko_bac_rob.pdf 1,44 MB Adobe PDF 20

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.